Komunikaty PR

Ile kosztuje życie?

2020-07-16  |  13:30

Polacy pamiętają o ubezpieczeniu swojego samochodu, domu czy mieszkania, a ochronę życia pozostawiają na dalszym planie. Powinniśmy zmienić te priorytety. Generali chcąc zwiększyć popularność ubezpieczeń na życie w lipcu przygotowało dla klientów pakiet ubezpieczenia na życie PLUS już od 32 zł miesięcznie

Ochrona życia swojego i najbliższych powinna być na pierwszym miejscu, jednak chętniej niż siebie Polacy ubezpieczają auta czy nieruchomości. Wiele osób obawia się skomplikowanych formalności i przede wszystkim wysokiej składki. Dla osób, które rozważają taki krok, a obawiają się wysokich kosztów, atrakcyjna może okazać się propozycja od Generali. W cenie zaledwie 32 złotych możemy nabyć ubezpieczenie chroniące nas i naszych bliskich. Osoby, które zdecydują się na jej zakup docenią ochronę w niespodziewanych sytuacjach.

- „Polisa na życie przygotowana przez Generali jest warta uwagi. Za cenę zaczynającą się już od 32 złotych miesięcznie otrzymujemy bardzo szeroki pakiet ubezpieczenia. To zdecydowanie wyróżnia tę ofertę. Dodatkowe wsparcie będzie również wypłacone w przypadku pobytu w szpitalu, już od pierwszego dnia. W każdym wariancie ubezpieczenia do dyspozycji klientów jest usługa assistance. Zapewnia ona organizację pomocy medycznej oraz opiekę. Co ważne, jest również możliwość zwiększenia sumy ubezpieczenia w wybranych świadczeniach nawet do 1 mln zł. Jest to dobry sposób, aby zapewnić sobie i najbliższym jeszcze większe wsparcie w trudnej sytuacji.  Polisa upoważnia do wypłaty świadczenia uposażonym w razie śmierci ubezpieczonego w wyniku zdarzeń losowych. Wypłacone świadczenie będzie realną pomocą w procesie leczenia, gotówkę można wykorzystać na rehabilitację czy wizyty u specjalistów. Biorąc pod uwagę stosunek ceny do zakresu ubezpieczenia, oferta przygotowana przez Generali jest niezwykle korzystna” – podsumowuje Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 31 lipca w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Compensa Generali, Wiener i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały trzeci kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków… Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…

W 2023 r. policja zatrzymała w czasie długiego weekendu majowego 1840 nietrzeźwych kierowców – podaje Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji (BRD KGP). Z
Ubezpieczenia Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
2024-04-30 | 01:00

Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą

W hotelu Crowne Plaza Warsaw The HUB 24 kwietnia 2024 odbyło się wyjątkowe wydarzenie, które rzuca nowe światło na przyszłość branży ubezpieczeniowej. Spotkanie pt.
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.