Komunikaty PR

illbruck wprowadza nowe opakowania produktów hybrydowych

2024-07-17  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Bąk
Tremco CPG Poland Sp. z o.o.

ul. Marywilska 34
03-228 Warszawa
agnieszka.bak|tremcocpg.com| |agnieszka.bak|tremcocpg.com
539815964
https://www.tremcocpg.eu/pl-pl/

illbruck, ekspert w zakresie rozwiązań do uszczelniania, klejenia oraz izolowania złączy budowlanych w segmencie okien, drzwi i fasad, wprowadza nowe opakowania zbiorcze produktów hybrydowych. Kartonowe pudełka o nowoczesnym, prostym designie, w które pakowane będą kleje i uszczelniacze, to kolejny przykład zaangażowania marki w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Nowe opakowania, jednakowe w całej Europie, będą wprowadzane na rynek stopniowo od połowy lata 2024 roku.

Zmiany dotyczące opakowań klejów i uszczelniaczy hybrydowych illbruck:

1. Nowoczesne wzornictwo

Nowe opakowania produktów hybrydowych wyróżnia eleganckie, proste wzornictwo, które odpowiada najnowszym trendom rynkowym i oczekiwaniom klientów. Nowoczesny projekt odzwierciedla innowacyjność i jakość marki Illbruck, a przy tym służy zwiększaniu jej rozpoznawalności.

2. Spójna identyfikacja wizualna w całej Europie

Aby zapewnić spójną identyfikację wizualną marki, pudełka produktów hybrydowych będą jednakowe w całej Europie. Wszystkie opakowania będą wielojęzyczne, aby klienci mogli łatwo rozpoznać produkty zaufanej i sprawdzonej marki illbruck, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

3. Bardziej zrównoważone opakowania

Nowe opakowania są bardziej przyjazne dla środowiska. Zostały wykonane z trwałego kartonu w naturalnym, brązowym kolorze, z powierzchnią zadruku zmniejszoną o 60%, co pozwoliło na zredukowanie ich śladu węglowego. Zmniejszenie ilości zużywanego tuszu nie tylko ogranicza zużycie zasobów, ale także ułatwia i usprawnia proces recyklingu. Pudełka z kartonu o zwiększonej gramaturze zapewniają również lepszą ochronę produktów podczas transportu i przechowywania, co gwarantuje, że docierają one do klientów w optymalnym stanie.

Pod marką illbruck wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie klejenia i uszczelniania w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. W naszej działalności dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty wysokiej jakości, a jednocześnie traktujemy priorytetowo kwestie środowiskowe. Nowe opakowania to wyraz naszego zaangażowania w ideę zrównoważonego rozwoju. Mamy nadzieję, że spotkają się z uznaniem odbiorców naszych produktów,” – powiedział Łukasz Augustyniak, kierownik produktu i marketingu marki illbruck.

Nowe opakowania zbiorcze będą wprowadzane na rynki europejskie od połowy lata 2024 roku. Jako pierwsze w nowych kartonach będą dostarczane kleje i uszczelniacze hybrydowe illbruck w formie kartridży i tzw. kiełbas. Zmiany będą wprowadzane etapami, aby zapewnić płynne przejście na zaktualizowane opakowania w całej linii produktowej.

________________________________________

illbruck to marka z ponad 60-letnim doświadczeniem w klejeniu i uszczelnianiu złączy okien, drzwi i fasad w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. Jako europejski producent o zasięgu światowym firma tworzy standardy, wprowadzając oryginalne technologie montażowe. illbruck oferuje kompletne rozwiązania systemowe będące odpowiedzią na niemal każdą sytuację montażową, w tym pierwszy, kompletny system montażu trójwarstwowego w świetle muru „i3”, z 10-letnią gwarancją. Wyroby tej marki są bezpieczne dla użytkowników i środowiska, a ich skuteczność potwierdzają niezależne badania. Firma illbruck jest liderem na polskim rynku w zakresie doradztwa technicznego, m.in. oferuje nieodpłatne wsparcie techniczne na budowie dla uczestników programu partnerskiego „Ambasador Dobrego Montażu Okien”.

illbruck jest częścią Tremco Construction Products Group (Tremco CPG), regionalnego oddziału RPM International Inc., który łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura. 

Tremco CPG zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa takie, jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe. 

RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tremco CPG Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.