Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025 roku. Tytuł łączy rozrywkę z intensywnymi treningami. Fitness Fables będzie dostępny ekskluzywnie na platformie Meta Quest Store. Przedsprzedaż rozpocznie się w styczniu 2025.
- Z dużą radością i satysfakcją możemy podzielić się informacją, że kończymy pracę nad naszą autorską grą, która zaoferuje nową formę rozrywki. Fitness Fables motywuje do ruchu poprzez zabawę i nieoczywiste interakcje z wirtualnym światem. Dzięki współpracy z Metą, wykorzystaliśmy najnowsze technologie VR, aby stworzyć doświadczenie, które sprawi, że trening stanie się przyjemnością. Nie możemy się doczekać reakcji użytkowników. – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
Fitness Fables przeniesie graczy do świata Alterterra, gdzie każda aktywność fizyczna przekształca się w potężne zaklęcia, a ćwiczenia znane z siłowni pozwalają graczowi na przemierzanie magicznych światów. Jako uczniowie Akademii Magii w Harmonia, użytkownicy będą wykorzystywać swoje ruchy do walki z przeciwnikami i przywracania równowagi w świecie zagrożonym przez chaos.
- Fitness Fables to pierwsza gra fitness z fabułą i jednocześnie nowy sposób na wprowadzenie ćwiczeń fizycznych do codziennej rutyny. Tworząc ten tytuł inspirowaliśmy się fenomenalnym sukcesem Nintendo Ring Fit. Mamy nadzieję, że gracze docenią naszą propozycję, a Fitness Fables podniesie poprzeczkę dla gier fitnessowych. Naszym założeniem było stworzenie tytułu, który wyróżni się na tle popularnych, ale powtarzalnych gier fitness na goglach VR. – dodaje Bartosz Rosłoński.
Twórcy gry przygotowali kompleksowy trening całego ciała: ponad 25 różnych ćwiczeń, od przysiadów po boks. Gracze mogą liczyć na intensywną walkę, podczas której zmierzą się z przeciwnikami wykonując ćwiczenia. Nie zabraknie trybu wyzwań i rywalizacji o najwyższą pozycję w globalnym rankingu. Immersion Games zapowiedziało ponad 23 godziny angażującej rozgrywki. Nowością będzie tryb mieszanej rzeczywistości, który łączy świat gry z rzeczywistością gracza, pozwalając tym samym na dużo większą swobodę ruchów względem klasycznej rozgrywki VR.
- Fitness Fables zostało zaprojektowane zarówno dla miłośników fitnessu, jak i casualowych graczy. Dzięki regulowanym poziomom trudności, gra jest idealna dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania. To świetna propozycja zarówno dla rodzin, jak i osób, które szukają sposobu na aktywność fizyczną w domowym zaciszu. – dodaje prezes Immersion Games.
Fitness Fables będzie dostępne na największej platformie VR- Meta Quest Store. Premiera zaplanowana jest na koniec stycznia 2025, dokładna data zostanie ogłoszona w późniejszym terminie.
Link do trailera: Fitness Fables Announcement Trailer
Strona gry: www.fitnessfablesvr.com
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.