Infobip pomaga operatorom w walce z SMS-owym spamem
Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, dzięki usłudze sGate SMS Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzących wiadomości SMS oraz zapobiega dostarczaniu spamu do ich abonentów . Rozwiązanie cieszy się uznaniem operatorów na całym świecie - sGate SMS Firewall otrzymał ogólną ocenę 4,37 na 5 w tegorocznej ankiecie ROCCO SMS Firewall przeprowadzonej wśród 131 operatorów z 92 krajów, trzeci raz z rzędu kwalifikując się do grupy najwyżej ocenianych rozwiązań z grupy security.
sGate SMS Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzącego ruchu SMS-owego, pozwalając na identyfikację podejrzanych wiadomości i zapobiega dostarczaniu spamu do urządzeń klientów. Rozwiązanie daje również operatorom możliwość kontrolowania i blokowania niewłaściwie obciążanych wiadomości oraz optymializacji przychodów z komunikacji aplikacyjnej, z której korzystają firmy i instytucje.
„Nasze rozwiązanie pomaga w zapewnieniu bezpiecznego ekosystemu dla przesyłania wiadomości aplikacyjnych SMS i jest na tyle skuteczne, że po raz kolejny zyskało uznanie operatorów z różnych zakątków świata i zakwalifikowało się do grupy najlepiej ocenianych usług w swojej kategorii. sGate SMS Firewall to dla nich nie tylko doskonałe narzedzie analityczne, ale i korzyści płynące z monetyzacji oraz szansa na znaczne poprawienie komfortu i bezpieczeństwa korzystania z usług dla użytkowników telefonów komórkowych. Ostatnio takie rozwiązanie wprowadziliśmy dla indonezyjskiego operatora Indosat Ooredoo, który ma bazę ponad 60 milionów abonentów. Nasza usługa była kluczowym elementem realizacji strategii Ooredoo, który dynamicznie rozwija rozwiązania aplikacyjne B2B - jedno z głównych żródeł ich wzrostu” – uważa Magdalena Dudek, Senior Sales Manager z Infobip.
Infobip to globalna firma, umożliwiajaca firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip integruje w ramach jednej platformy szereg kanałów komunikacyjnych, których firma może używac do kontaktu z klientem końcowym.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.