Infobip pomaga operatorom w walce z SMS-owym spamem
Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, dzięki usłudze sGate SMS Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzących wiadomości SMS oraz zapobiega dostarczaniu spamu do ich abonentów . Rozwiązanie cieszy się uznaniem operatorów na całym świecie - sGate SMS Firewall otrzymał ogólną ocenę 4,37 na 5 w tegorocznej ankiecie ROCCO SMS Firewall przeprowadzonej wśród 131 operatorów z 92 krajów, trzeci raz z rzędu kwalifikując się do grupy najwyżej ocenianych rozwiązań z grupy security.
sGate SMS Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzącego ruchu SMS-owego, pozwalając na identyfikację podejrzanych wiadomości i zapobiega dostarczaniu spamu do urządzeń klientów. Rozwiązanie daje również operatorom możliwość kontrolowania i blokowania niewłaściwie obciążanych wiadomości oraz optymializacji przychodów z komunikacji aplikacyjnej, z której korzystają firmy i instytucje.
„Nasze rozwiązanie pomaga w zapewnieniu bezpiecznego ekosystemu dla przesyłania wiadomości aplikacyjnych SMS i jest na tyle skuteczne, że po raz kolejny zyskało uznanie operatorów z różnych zakątków świata i zakwalifikowało się do grupy najlepiej ocenianych usług w swojej kategorii. sGate SMS Firewall to dla nich nie tylko doskonałe narzedzie analityczne, ale i korzyści płynące z monetyzacji oraz szansa na znaczne poprawienie komfortu i bezpieczeństwa korzystania z usług dla użytkowników telefonów komórkowych. Ostatnio takie rozwiązanie wprowadziliśmy dla indonezyjskiego operatora Indosat Ooredoo, który ma bazę ponad 60 milionów abonentów. Nasza usługa była kluczowym elementem realizacji strategii Ooredoo, który dynamicznie rozwija rozwiązania aplikacyjne B2B - jedno z głównych żródeł ich wzrostu” – uważa Magdalena Dudek, Senior Sales Manager z Infobip.
Infobip to globalna firma, umożliwiajaca firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip integruje w ramach jednej platformy szereg kanałów komunikacyjnych, których firma może używac do kontaktu z klientem końcowym.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.