Komunikaty PR

Infobip uznany za lidera w raporcie Juniper Research dot. CPaaS

2021-11-08  |  01:00
Biuro prasowe

Infobip, globalny dostawca usług komunikacji w chmurze, został uznany przez Juniper Research za wiodącego  dostawcę usług w  CPaaS w raporcie „Competitor Leaderboard CPaaS Vendors”. W przypadku Infobipa doceniono wydajność, a także szerokość i zakres oferty produktowej na tle rynku.

Uznanie za czołowego globalnego dostawcę CpaaS to wielki sukces Infobip, pokazujący jednocześnie ogromny postęp, jaki poczyniliśmy w ciągu ostatniego roku. Działamy dwutorowo nie tylko ulepszając bieżace możliwości naszych rozwiązań, ale również sukcesywnie dodając do nich nowe funkcjonalności. W ten sposób jesteśmy  w stanie pomóc firmom w szybszym i łatwiejszym uzyskaniu prawdziwego zaangażowania ze strony klientów. Miejsce lidera w raporcie Juniper Research potwierdza słuszność obranej strategii i jej skuteczne wdrażanie, z korzyścią dla klientów” – mówi Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.

W raporcie, który porównuje najlepszych dostawców CPaaS na całym świecie, Infobip uplasował się na samym szczycie i tym samym został uznany za branżowego lidera głównie dzięki jakości oraz wszechstronności platformy CPaaS, sGate SMS Firewall, iGate Mobile Identity i RCS Business Messaging.

Raport podkreśla plany wejścia Infobip w segment B2D (Business-to-Developer), o czym świadczy przejęcie Shift Conference, największego w Europie Południowo-Wschodniej organizatora konferencji technologicznych. Może to okazać się lukratywnym posunięciem dla Infobip, ponieważ ostatecznie to programiści w przedsiębiorstwach oceniają rentowność i rekomendują nowe oprogramowanie decydentom firm. Budując relacje z programistami, Infobip ma możliwość zauważalnie zwiększyć widoczność swoich rozwiązań. Przejęcie Shift Conference zapewnia dodatkowe know-how i znaczne możliwości biznesowe w tej przestrzeni.

Niedawne przejęcie OpenMarket jest z kolei odbierane jako krok wzmacniający obecność Infobip w Ameryce Północnej, kluczowym rynku dla wiadomości mobilnych. W wyniku tego przejęcia Infobip ma silniejszą pozycję i szansę by czerpać korzyści ze wzrostu przychodów z wiadomości mobilnych w tym regionie. Juniper Research prognozuje, że całkowite przychody z wiadomości mobilnych w Ameryce Północnej wzrosną z 52,5 mld USD w 2020 r. do 63,7 mld USD w 2025 r.; co stanowi wzrost o 21%.

Raport wspomina także o  pełnej ofercie CpaaS od Infobip, która jest dostępna na platformie Microsoft Azure od marca 2021 r. Przyczynia się to do poszerzenia bazy klientów Infobip oraz zauważalnie ułatwia potencjalnym klientom korporacyjnym integrację produktów Infobip z istniejącą infrastrukturą.

W ostatnich latach rynek CPaaS ewoluował poza podstawowe interfejsy programowania aplikacji (API) dla funkcji przesyłania wiadomości i głosu, aby sprostać bardziej złożonym scenariuszom użycia różnorodnych  kanałów komunikacji  , które można dostosować do rynków wertykalnych. Od początku pandemii koronawirusa sukcesywnie pojawiały się nowe przykłady  użycia kanałów platformy CpaaS dopasowane do bieżących zapotrzebowań na rynku . Firmy coraz częściej zwracają się w tym kierunku, aby uzyskać lepsze zaangażowanie i doświadczenia klienta.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

 

www.infobip.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.