Komunikaty PR

Infobip wprowadza ofertę CPaaS dla operatorów MVNO w Europie.

2021-05-28  |  11:00
Biuro prasowe

Infobip, jeden z globalnych liderów w zakresie komunikacji omnichannel w chmurze, włąsnie udostepnił operatorom wirtualnym (MVNO) pełną gamę rozwiązań CPaaS. Oferta ma na celu zapewnienie wszystkim dostawcom usług telekomunikacyjnych wyjątkowej obsługi klienta przy jednoczesnym znaczącym obniżeniu kosztów operacyjnych. W Polsce z ofert korzysta już NextMobile.

Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu w pracy z branżą telekomunikacją, oferta przygotowana przez Infobip dla MVNO pomaga rozwiązać kluczowe problemy z którymi boryka się ten segment operatorów, takie jak zapewnienie całodobowej pomocy technicznej, możliwość komunikowania się z klientami na każdym etapie czy optymalizacja kosztów.

Wielu operatorów stoi w obliczu wzrostu liczby zapytań online ze względu na ograniczenie liczby operacji osobistych spowodowanych pandemią. Aby skutecznie zarządzać tym ruchem, firma Infobip oferuje operatorom wirtualnym szereg funkcji automatyzacji za pośrednictwem Conversations, rozwiązania do obsługi cyfrowego contact center w chmurze, które pozwala integrować komunikację z klientami poprzez najpopularniejsze kanały, a wraz z modułem Answers, służącym do budowy chatbotów, umożliwia firmom tworzenie, testowanie i wdrażanie sztucznej inteligencji i chatbotów opartych o słowa  kluczowe i intencje. Operatorzy mogą korzystać z automatyzacji, aby odpowiadać na prostsze zapytania za pośrednictwem LiveChat, WhatsApp lub Facebook Messenger, na przykład żądania płatności, salda kont i zmiany taryf. Następnie w przypadku problemów z obsługą klienta, w których potrzebna jest bardziej złożona odpowiedź, rozwiązania firmy Infobip oferują skuteczne przełączenie z poziomu bota do agenta.

Dla operatorów MVNO udostępniono również Moments – kompleksowe  rozwiązanie które w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS czy RCS, pozwalając na zaawansowaną personalizację kontaktu z klientem. Operatorzy MVNO,  mogą korzystać z interfejsu samoobsługowego do wysyłania na czas spersonalizowanych promocji w największej dostępnej gamie programowalnych kanałów, co może np. znacznie pomóc w usprawnieniu procesu rejestracji online dla nowych klientów.

W Polsce z oferty Infobip zaczął już korzystać Next Mobile, koordynując wewnętrzną obsługę klienta za pośrednictwem jednej platformy, dzięki rozwiązaniu Conversations. Jest to szczególnie efektywne w przypadku, gdy MVNO zamierza przejść od obsługi wyłącznie głosowej do kanałów takich jak WhatsApp i Facebook Messenger, w których proces komunikacji można skutecznie zautomatyzować.

„Rozwiązanie Conversations firmy Infobip ma wszystko, czego potrzebujemy; jedna platforma do łatwego i wygodnego zarządzania każdym kanałem obsługi klienta. Daje nam również jaśniejszy obraz satysfakcji klienta, dzięki czemu możemy upewnić się na każdym etpaie, że doświadczenia klienta są tak pozytywne jak to tylko możliwe” – komentuje Rafał Kozłowski, Prezes Next Mobile.

„Obszar działania MVNO ma swoją specyfikę i wyzwania. Nasze rozwiązania  odpowiadają bezpośrednio zarówno na stałe potrzeby operatorów MVNO, jak i krótkookresowe trendy wygenerowane np. okolicznościami pandemicznymi. Świadczy o tym dobre przyjęcie dedykowanej oferty w Europie i równie szybka reakcja ze strony operatorów działających w Polsce, czego dobrym przykładem jest wspólpraca z Next Mobile” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.

„MVNO wyróżniali się oferując konkurencyjne ceny oraz sprawność i elastyczność, aby sprostać specyficznym potrzebom rynków niszowych. Jednak oczekiwania klientów w zakresie obsługi rosną, a sama cena nie wystarcza już, aby się wyróżniać. Teraz MVNO muszą skupić się na dostarczaniu konkurencyjnej obsługi klienta, a także na przystępnej cenie. Zreszta jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, MVNO doskonale wiedzą, jak cenna i traktowana priorytetowo jest możliwość nawiązania skutecznej komunikacji. Ich oczekiwania względem obsługi klienta są takie same. Pragną bezproblemowego, dostpnęgo na żadanie rozwiązania i chcą mieć dostęp do potrzebnych usług na dowolnym kanale, z którego korzystają. Cieszymy się, że możemy współpracować z operatorami MVNO na całym świecie i dostarczać im  rozwiązania, które pod względem możliwości nie tylko odpowiadają na ich bieżące potrzeby, ale znacznie je przewyższają – uważa Mijo Soldin, Dyrektor ds. Strategii i Partnerstw z Operatorami w Infobip.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 650 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

www.infobip.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.