Infobip wprowadza w maju Coversations – rozwiązanie do zarzadzania wielokanałow
Infobip zauważa coraz wyraźniejszy trend specjalizacji i przenoszenia usług wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi na te potrzeby światowy lider w komunikacji omnichannel wprowadzi w maju do swojego portfolio rozwiązanie Conversations , skupiające w ramach jednej platformy szerokie możliwości komunikacji wielokanałowej oraz zaawansowaną analitykę danych marketingowych.
„Conversations to rozwiązanie nowatorskie i wyprzedzające rynek pod względem oferowanych funkcjonalności. Pozwoli w stopniu dotąd nieosiagalnym zarządzać komunikacją z klientem. Naszym zdaniem idealne contact center powinno zapewnić jak najszerszy dostęp do klienta, zawierając przy tym pełnię dostępnych informacji o nim, co otwiera możliwości efektywnego cross i upsellingu, a przy tym pomaga podnieść jakość obsługi. Dotychczasowe rozwiązania dostępne na rynku skupiały się na możliwościach kontaktowych, my poprawiając ten parametr dodatkowo rozszerzyliśmy funkcjonalność o narzędzia pozwalające analizować dane marketingowe związane z obsługa klienta. To pozwoliło stworzyć pełnowartościowe centrum klienta dostarczające w jednym momencie zarówno wieloaspektową wiedzę o nim, jak i możliwości dwustronnego kontaktu. Nasze rozwiązanie działa w chmurze co zapewnia większą elastyczność i sprzyja jego efektywnemu wykorzystaniu w zależnosci od aktualnych potrzeb użytkownika” – wyjaśnia Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager z Infobip.
Conversations to rozwiązanie stworzone do wielokanałowej komunikacji między firmą a klientem. Rozwiązanie jest w pełni opartę o środowisko chmurowe i możliwe do stosowania za pomocą interfejsu www lub poprzez API. Dzięki niemu firma uzyskuje m.in. możliwość dwustronnej komunikacji z klientem poprzez RCS, SMS, WhatsApp Bussiness, Facebook Messenger, Viber, Live Chat, Apple Business Chat oraz głos. Dodatkowe funkcjonalności Conversations obejmują również zaawansowany system zarządzania rozmowami pozwalający na kontrolowanie kolejek i routingu, przydzielanie agentów czy przegląd historii. Conversations pozwala również na zautomatyzowane konwersacje za pomocą IVR i botów.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.