Komunikaty PR

InnerValue wspierało 19 spółek w pozyskaniu ponad 680 mln zł w I połowie 2021 r.

2021-07-01  |  10:20
Biuro prasowe

InnerValue, wiodąca agencja relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej, ma za sobą rekordowe pod względem liczby obsłużonych transakcji pierwsze półrocze w historii działalności. Agencja w ciągu ostatnich sześciu miesięcy brała aktywny udział w doradztwie komunikacyjnym IPO/SPO 19 klientów, wspierając ich przy transakcjach o wartości ponad 680* mln zł. Firma odpowiadała za komunikację dwóch z czterech największych IPO na Głównym Rynku GPW, czyli Shoper i Vercom. W ostatnich tygodniach do zespołu InnerValue dołączyły nowe osoby ze świata mediów i komunikacji korporacyjnej. Obecnie zespół InnerValue liczy już 34 osoby.

- Ostatnie miesiące to czas szczególnie dynamicznego rozwoju naszej firmy, który został zapoczątkowany już kilka lat temu. Co ciekawe, aż 30 proc. spółek debiutujących na głównym parkiecie GPW (siedem firm) w latach 2019-2021 korzystało z usług InnerValue, z czego sześć z nich jest nadal naszymi klientami. Dzięki doświadczonemu i zróżnicowanemu zespołowi jesteśmy w stanie kompleksowo doradzić spółkom w procesach pozyskiwania kapitału zarówno od strony komunikacji z mediami, inwestorami czy jako doradca strategiczny. Z optymizmem patrzymy również na II półrocze, które przy zachowaniu pozytywnej koniunktury na rynku kapitałowym, może okazać się jeszcze lepsze. – podsumowuje Wojciech Iwaniuk, Prezes InnerValue.

W I półroczu InnerValue pracowało przy różnego rodzaju transakcjach, zarówno dużych ofertach IPO (Shoper, Vercom), jak i ofertach wtórych spółek już notowanych (m.in. Medinice). Firma doradzała również przy licznych projektach crowdinvestingu (m.in. Samito, Road Studio, Zeneris Projekty), jak i ofertach do 2,5 mln euro opartych o memorandum informacyjne (m.in. Woodpecker.co, The Dust). W ostatnich tygodniach InnerValue informowało również o dołączeniu do zespołu kilku doświadczonych osób ze świata mediów i komunikacji korporacyjnej.

- Portfolio klientów pokazuje dużą wszechstronność naszej firmy. Współpracujemy ze spółkami na różnym etapie rozwoju i działających w różnych branżach. Jednocześnie coraz więcej klientów to spółki nienotowane na giełdzie i nie mające takich planów w najbliższej przyszłości. Są one zainteresowane budową rozpoznawalności w mediach finansowych i wzmocnieniem wizerunku wśród odbiorców biznesowych. – dodaje Wojciech Iwaniuk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.