Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 - mocna podstawa do gamingowego PC

Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 to bazowy model “siedemdziesiątki”. Tym razem firma postawiła na prostotę i kompaktową formę. Użytkownicy mają zatem otrzymać konstrukcję solidną i wydajną, która nie wymaga zbyt dużej ilości miejsca w PC oraz nie emanuje spektakularnymi efektami wizualnymi.
Bycie entuzjastą komputerowym nie oznacza z automatu zamiłowania do overclockingu i podświetlenia LED. Firma z Hong Kongu proponuje graczom, którzy preferują bardziej ascetyczną formę, kartę graficzną Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2. Napędza ją układ Nvidia Ampere wyposażony w 5888 rdzeni CUDA. Ma on osiągać 1725 MHz w trybie Boost. W komplecie znajduje się 8 GB pamięci GDDR6 o identycznej jak w modelu iChill X4 przepustowości 448 GB/s.
Model Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 posiada chłodzenie składające się z dwóch wentylatorów o średnicy dziewięciu centymetrów. Osadzono je na wyposażonym w cztery ciepłowody radiatorze. Łączna długość rurek to niemal jeden metr, a aluminiowy blok oferuje powierzchnię wymiany cieplnej mającą blisko 310 centymetrów kwadratowych. Całości dopełnia backplate, który ma skutecznie zapobiegać odkształceniom układu.
W przypadku karty graficznej Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 apetyt na energię jest zbliżony do tego, jaki mają modele iChill X3 i X4. Ponownie producent zaleca uzbrojenie się w 650-watowy zasilacz. Tym razem do zasilania niezbędna jest jednak tylko jedna wtyczka 8-pin. Sama konstrukcja jest też bardziej kompaktowa. Całkowita długość karty wynosi 240 mm, a na wysokość zajmuje ona dwa sloty. Jest to zatem wariant bardziej przyjazny małym obudowom.
Podobnie jak w przypadku innych modeli z serii RTX 30, producent dokłada wszelkich starań, aby karta graficzna Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 była jak najszybciej dostępna w sklepach. Jej cena powinna oscylować w okolicach 2550 zł.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.