INNO3D podsumowuje targi Computex 2024. Pokaz nowych produktów i wpływ na rozwój
Jesteśmy już po targach Computex 2024, które odbyły się w Tajpej w dniach 4 - 7 czerwca. INNO3D, producent m.in. niereferencyjnych kart graficznych GeForce, może uznać ich przebieg za bardzo udany.
Na wystawie INNO3D nie zabrakło najnowocześniejszych i najbardziej intrygujących kart graficznych z serii GeForce RTX 40. Wśród nich były także nowe warianty z dopiskiem SUPER, które cechują się np. większą liczbą rdzeni CUDA czy pojemniejszą pamięcią VRAM. Największą uwagą cieszył się model GeForce RTX 4060 Ti iCHILL X3 WHITE, który został użyty w konkursie modowania Thermaltake.
Jednym z najważniejszych wydarzeń podczas tegorocznych targów Computex była konferencja o nazwie “Connecting AI”, która wskazywała na coraz większe znaczenie sztucznej inteligencji. Firma INNO3D znalazła się w jej centrum wspierając inicjatywę “NVIDIA Powers the World’s AI. And Yours”. Producent miał zatem doskonałą okazję do zaprezentowania swoich flagowych kart graficznych w strefie NVIDIA AI, dzięki czemu podkreślił swoją kluczową rolę w implementacji sztucznej inteligencji w branży technologicznej.
INNO3D to nie tylko karty graficzne dla graczy. Na wystawie producenta znalazły się również stacje robocze z procesorami graficznymi o szerokich zastosowaniach, od analizy danych po sztuczną inteligencję i obliczenia o wysokiej wydajności. Nowe rozwiązania serwerowe mają być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na potężną infrastrukturę obliczeniową w różnych sektorach.
Firma INNO3D zaprezentowała także kilka kart GeForce dla entuzjastów Small Form Factor (SFF). Mowa tutaj o układach graficznych zaprojektowanych w taki sposób, aby pasowały do kompaktowych komputerów PC zgodnych z wytycznymi SFF-Ready wprowadzonymi przez firmę NVIDIA i jej partnerów. Do produktów spełniających to założenie zaliczyć można chociażby nowe karty INNO3D GeForce RTX 4070, RTX 4070 SUPER i RTX 4070 Ti SUPER.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.