Innowacja w branży delivery – Glovo dostarczy do klientów ubrania marki Laurella
Platforma Glovo i polska marka modowa Laurella nawiązały współpracę, dzięki której klienci
z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu kilkudziesięciu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa. Laurella to pierwszy brand modowy, który pojawił się na Glovo.
Dynamicznie rozwijający się rynek q-commerce i rosnące zainteresowanie usługami w tym modelu zaowocowały historyczną i bezprecedensową współpracą między Glovo a Laurellą. Z końcem października w ofercie platformy delivery pojawiła się możliwość zamówienia ubrań Laurelli z dostawą w Poznaniu, a na początku listopada w Warszawie. Wkrótce opcja będzie dostępna także w Krakowie. W aplikacji klienci mogą wybierać spośród kilkuset produktów – m.in. sukienek, swetrów czy bluzek.
- Z uwagą przyglądamy się trendom zakupowym oraz potrzebom rynkowym i to właśnie w odpowiedzi na nie zdecydowaliśmy się na współpracę z Glovo. Poprzez obecność na tej platformie pragniemy dotrzeć nie tylko do nowych osób, ale także do naszych stałych klientek, które doskonale znają nasz brand, swoją rozmiarówkę i chcą jeszcze szybciej i wygodniej kupić nasze ubrania. Partnerstwo z Glovo spotkało się z bardzo dużym entuzjazmem i sporym zainteresowaniem konsumentów. Cieszymy się, że możemy wyznaczać nie tylko trendy modowe, ale i te dotyczące sprzedaży oraz prowadzenia biznesu – komentuje Marcin Vogel, prezes Laurelli.
- Coraz więcej firm, z różnych segmentów, dostrzega potencjał ekspresowych dostaw i współpracy
z Glovo. Klienci mogą otrzymać produkty ukochanej marki w zaledwie kilkadziesiąt minut, bez wychodzenia z domu. Z kolei nasi partnerzy zyskują dodatkową promocję, dostęp do stale rosnącej grupy nowych klientów oraz kompleksową logistykę. A my, dzięki nowym partnerom i naszym użytkownikom, jesteśmy coraz bliżej realizacji misji Glovo, czyli zapewnienia mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób – podkreśla Waldemar Szyszłowski, Sales Executive w Glovo w Polsce.
Aby zamówić produkty Laurelli przez Glovo wystarczy pobrać aplikację i wpisać swój adres. Następnie należy wybrać kategorię „Sklepy”, a później z listy dostępnych marek – Laurellę. Użytkownik może wtedy wybrać spośród setek produktów, które zostaną dostarczone pod wskazany adres w ciągu zaledwie kilkudziesięciu minut.
Współpraca z Glovo to nie pierwsze działanie Laurelli, którym firma podkreśla silną więź ze społecznością klientek zbudowaną wokół marki. Dotychczas spółka realizowała (i ma w planach kolejne) wyprzedaże garażowe, podczas których możliwe było zakupienie ubrań ze starszych kolekcji oraz niepełnowartościowych produktów po okazyjnych cenach.
Twórcy marki zachęcają również do wymiany społecznościowej i dołączenia do grupy „Laurella” na Facebooku, która w niecałe półtora roku zebrała niemal 50 tysięcy użytkowników. W tym miejscu klientki Laurelli nie tylko dzielą się opiniami o produktach, ale przede wszystkim mają możliwość wymiany lub sprzedaży nowych i używanych ubrań marki. Cały proces, realizowany w grupie, wspierany jest przez markę, która pokrywa koszty dostawy realizowanej za pośrednictwem usługi InPost Paczkomaty.
Glovo to niejedyny kanał, za pośrednictwem którego będzie można zamówić produkty marki.
Na przełomie 2022/2023 roku Laurella pojawi się także na Zalando.
- Chcemy docierać zarówno do obecnych, jak i nowych klientów różnymi kanałami, dlatego współpraca z takim marketplace jak Zalando to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Głęboko wierzymy w to, że unikalny design i jakość naszych produktów zostaną zauważone i docenione przez miliony klientów korzystających z Zalando na całym świecie – dodaje Marcin Vogel.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.