Komunikaty PR

Innowacyjne rozwiązania płatnicze sposobem na bezpieczne zakupy online

2021-03-11  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Zakupy przez Internet są wygodne i proste. Wystarczy kilka kliknięć i bez wychodzenia z domu można nabyć niemal każdy produkt z żywnością włącznie. W celu ich realizacji, niezbędna jest transakcja online. Jedną z bezpiecznych i dostępnych metod, która dodatkowo finansuje zakupy, jest płatność z odroczonym terminem. 

Odroczone płatności stanowią łatwą oraz bezpieczną metodę płatności za zakupy w Internecie. Dzięki temu rozwiązaniu, transakcję zakupu można zrealizować bezpośrednio w sklepie internetowym. Stanowi alternatywę dla znanych sposobów płatności online oferowanych przez bramki płatnicze, jak na przykład płatność kartą debetową czy kredytową lub szybkim przelewem. Różni się jednak terminem, w którym można zapłacić za wybrany towar. Do wyboru jest kilka możliwości, od kilku do nawet kilkudziesięciu dni lub w systemie ratalnym. Co istotne, konsument najpierw otrzymuje produkt, a dopiero później za niego płaci. Ponadto, jeśli zdecyduje się na zwrot, nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów. 

Zakupy są realizowane bez ryzyka, że po zapłacie, towar nie zostanie dostarczony. Można ich również dokonywać nawet pomimo chwilowego braku środków finansowych, a płatność rozłożyć na korzystne raty, jeśli taka opcja jest bardziej komfortowa dla konsumenta. Nasza usługa umożliwia klientowi darmową spłatę finansowania w ciągu 30 dni. Jeśli w tym czasie uzna, że chce zwrócić towar, wówczas nie wiąże się to dla niego z żadnym dodatkowym kosztem. To sklep zwraca nam środki. Jeśli nabywca zdecyduje się jednak zachować produkt, ma także możliwość przedłużenia spłaty o kolejne 30 dni za 5% wartości transakcji – mówi Agata Lejman, Marketing Manager w AIQLabs, do której należy marka „Kupuj Teraz – zapłać później”.

Sklepy online, stanowiące główne ogniwo sektora e-commerce, implementują usługę odroczonych płatności między innymi ze względu na większe możliwości sprzedażowe. Wiąże się to ze zwiększeniem wartości koszyków zakupowych oraz potencjału zakupowego klienta. Rośnie również konwersja, ponieważ konsument chętniej i szybciej decyduje się na zakup, jeśli nie musi od razu uruchamiać własnych środków.

Usługodawca odroczonych płatności realizuje płatność z góry, nawet dla tych osób, które wybierają płatność przy odbiorze, co z kolei minimalizuje ryzyko transakcyjne. Odroczenie płatności i opcja rozłożenia jej na raty wpływają także na zmniejszenie liczby porzuconych koszyków.

Rosnąca popularność odroczonych płatności wynika przede wszystkim z prostoty i intuicyjności. Konsumenci oczekują szybkich oraz komfortowych metod płatniczych. Z perspektywy sklepów internetowych, przewagę konkurencyjną buduje się za pomocą implementacji nowoczesnych rozwiązań, które nie wymagają od klientów angażowania własnych środków, cechują się przejrzystością oraz elastycznością w zakresie realizacji spłat, a także ułatwiają zwiększanie potencjału sprzedażowego poprzez wsparcie działań marketingowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.