Komunikaty PR

Innowacyjne urządzenia Hisense już w Polsce

2021-05-13  |  15:30
Biuro prasowe

Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, rozpoczyna komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”, która ma na celu przybliżenie klientom w Polsce produktów marki oraz jej historii.

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej, ale portfolio marki jest znacznie szersze – w ofercie w Polsce dostępne są już telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED, czy urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, pralki oraz klimatyzatory.

Innowacyjność silnie wpisuje się w DNA marki Hisense – firma od ponad 50 lat konsekwentnie pracuje nad badaniami i rozwojem urządzeń elektronicznych, a jej głównym celem jest kreowanie trendów w tej dziedzinie. Innymi ważnymi wartościami dla marki są: uczciwość, zorientowanie na klienta czy zrównoważony rozwój. Misją Hisense jest dostarczanie nowoczesnych produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach, które będą uławiać codzienność i podnosić jakość życia konsumentów.

Hisense jako pionier innowacji – LASER TV

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

Laser TV to laserowy telewizor, w którego skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w dowolnym oświetleniu. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie. Wyjątkowości doświadczenia dopełnia kinowa technologia audio. Dzięki temu, że obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu sprawia, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów.

Hisense poszerza właśnie portfolio telewizorów w tej kategorii – do 100-calowego, dostępnego już w Polsce modelu 100L5 4K Smart Laser TV, dołącza właśnie kolejny 88L5V Sonic Screen Laser TV, wyposażony w pierwszy na rynku ekran dźwiękowy, o przekątnej 88 cali. Model Sonic Screen Laser TV będzie dostępny w Polsce już w lipcu 2021.

Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, a wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.

Telewizory z flagowej serii Laser TV to tylko część szerokiej oferty Hisense w kategorii TV. Oferta marki przeznaczona dla polskich konsumentów na 2021 rok obejmuje 24 modeli telewizorów LED, OLED, ULED, MiniLED, których przekątne ekranu wahają się między 32” a 120” cali. Projektanci marki, pracując nad kolejnymi modelami telewizorów przywiązują dużą wagę do designu – modele telewizorów Hisense charakteryzują się dopracowanym wzornictwem, dopełniającym wystrój wielu nowoczesnych wnętrz.

Chłodniej latem dzięki Hisense

Ważną częścią portfolio produktów Hisense są te należące do kategorii cooling. Wśród nich znajduje się seria lodówek Kombi, Side-by-Side oraz French Door, które dostępne są w salonach sieci Media Expert. Dodatkowo – niedawno marka poszerzyła swoją ofertę wprowadzając wysoko wyspecjalizowane produkty z kategorii washing – pralki i suszarki.

Polscy konsumenci mogą także korzystać z oferty klimatyzatorów marki – szerokie portfolio jest dystrybuowane przez firmę Schiessel.

Produkty Hisense na polskim rynku

Hisense kontynuuje poszerzanie swojego portfolio na polskim rynku. W ofercie marki są już dostępne pralki i suszarki, a wkrótce pojawią się także urządzenia do wyposażenia kuchni z kategorii built-in – piekarniki i płyty indukcyjne. Marka zapowiedziała także dalszy rozwój portfolio lodówek – wkrótce zostaną zaprezentowane nowe modele z serii Skyline, które można scharakteryzować jako idealne połączenie designu z najwyższą technologią. Designu, który sprawi, że idealnie wpasują się we wnętrze każdej kuchni i technologii ułatwiającej życie konsumentów.

Historia marki Hisense na świecie

Hisense to globalna firma, której produkty są dostępne na sześciu kontynentach. W języku chińskim słowo „Hisense” oznacza „dwie rzeki wpadające do morza” lub „zaufanie bez granic”. Początki marki sięgają 1969 roku, wtedy właśnie rozpoczęto produkcję odbiorników radiowych w nowo założonej fabryce No.2 Radio Factory w Qingdao. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy było poszerzenie w 1996 roku portfolio o klimatyzatory, a rok później o telewizory. W 2002 roku do oferty włączono chłodziarko-zamrażarki, a w następnych latach inne sprzęty AGD i RTV, m.in. lodówki, pralki, piekarniki, tablety czy smartfony.

Hisense ma swoje oddziały aż w 54 państwach na całym świecie i zatrudnia ponad 80 000 pracowników, z czego 6 000 osób pracuje w 16 nowoczesnych centrach badań i rozwoju. W 2018 roku Hisense został właścicielem firmy Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym poszerzył portfolio swoich produktów oferując wysokiej klasy sprzęty AGD i RTV.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.