Innowacyjny projekt „HomeByMe for Kitchen Retailers”
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes nawiązała współpracę z kanadyjską Skidmore Group przy pierwszym wdrożeniu swojego rozwiązania do planowania kuchni 3D „HomeByMe for Kitchen Retailers” w Ameryce Północnej. Firma Skidmore Group powołała nową markę detaliczną - Oasis Kitchens, aby uprościć proces projektowania konsumenckiego i pomóc w urzeczywistnianiu personalizowanych projektów kuchni. W realizacji tego celu pomaga „HomeByMe for Kitchen Retailers” - wielokanałowe rozwiązanie 3D w chmurze, które zapewnia szybkie projektowanie i intuicyjną obsługę dla klientów.
Pierwszym miejscem, w którym wdrożono to rozwiązanie, był pilotażowy sklep Oasis Kitchens w Coquitlam w Kanadzie. Następnie, firma Oasis Kitchens zdecydowała się na stopniowe wdrażanie rozwiązania w swojej sieci sklepów w zachodniej Kanadzie i obecnie oferuje rozwiązanie także na swojej stronie internetowej.
Dla Skidmore Group i marki Oasis Kitchens, rozwiązanie zwiększa możliwości klientów, którzy mogą projektować kuchnię w oparciu o ich osobiste preferencje. Klienci doceniają spersonalizowane zalecenia projektowe, zarządzanie błędami i precyzyjną wycenę projektu, który jest zgodny z lokalnymi przepisami i wytycznymi. Po tym, jak klienci w 10 minut stworzą na tablecie lub komputerze wizualizacje 3D swojej kuchni, mają możliwość dokonania natychmiastowego zakupu online lub mogą przesłać wizualizacje i wygenerowaną wycenę do sklepu, aby rozpocząć proces realizacji.
„Jeśli chodzi o projektowanie kuchni, użytkownicy mogą być zdezorientowani lub zagubieni, jeśli nie mają jasnego obrazu finalnego produktu” - powiedział Rody van Vianen, Director of Digital, Oasis Kitchens. "Chcieliśmy zaoferować naszym klientom możliwość pełnej kontroli nad projektem oraz zachęcić do podejmowania spersonalizowanych decyzji uwzględniających wymiary kuchni w ich domach. Dzięki technologii 3D klienci mogą zaprojektować swoją wymarzoną kuchnię we własnej przestrzeni i wizualizować ją za pomocą realistycznych obrazów HD”.
„Grupa Skidmore i jej marka Oasis Kitchens są pionierami innowacji na rynku detalicznym mebli kuchennych w Ameryce Północnej i rozumieją wartość inspiracji dla dzisiejszego konsumenta” - powiedział Vincent Picou, CEO, 3DVIA, Dassault Systèmes. „Dzięki współpracy z firmą, która wykorzystuje siłę cyfrowej transformacji, możemy wykorzystywać technologię planowania przestrzennego 3D na dynamicznie rozwijającym się rynku”.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.