InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientów
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientów
Serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl jest w gronie najlepiej ocenianych firm w Polsce. 880 000 pozytywnych opinii na Opineo nie jest przypadkowe. Kantor otrzymał właśnie prestiżową nagrodę Laur Konsumenta oraz wyróżnienie Top Marka.
Laur Klienta/Konsumenta to jedna z najbardziej uznanych nagród na polskim rynku konsumenckim. Nagroda przyznawana jest za najwyższej jakości produkty, marki, usługi, nowości i innowacje. Każdego roku, od 16 lat, wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach.
W ogólnopolskim plebiscycie, w którym przebadano ponad 1300 osób, InternetowyKantor.pl zdobył elitarny srebrny Laur Konsumenta 2020 w kategorii Kantory internetowe. Jako, że jest to kolejne wyróżnienie w ostatnich latach dla tego serwisu, nagrodzono go także tytułem Top Marka. Mogą nią pochwalić się firmy o szczególnej pozycji, utrzymywanej przez ostatnie lata w swojej kategorii - taką marką jest InternetowyKantor.pl.
- Cieszymy się, że pomimo zmieniających się trendów rynkowych utrzymujemy wciąż wysoką pozycję wśród serwisów wymiany walut. Znakomite opinie, które otrzymujemy od naszych klientów, mobilizują nas do najwyższej jakości usług i obsługi klienta - mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager InternetowyKantor.pl.
InternetowyKantor.pl obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Był pierwszym kantorem internetowym uruchomionym publicznie w Polsce. Od tego czasu zyskał 320 000 klientów i jest jednym z najpopularniejszych serwisów wymiany walut.
Elixir – fundament nowoczesnej bankowości
Od harmonii do chaosu - czy nastaje nowa era globalnej ekonomii?
CVI Pathfinder – rozpocznij karierę w branży inwestycyjnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany
W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.