InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientów
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientów
Serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl jest w gronie najlepiej ocenianych firm w Polsce. 880 000 pozytywnych opinii na Opineo nie jest przypadkowe. Kantor otrzymał właśnie prestiżową nagrodę Laur Konsumenta oraz wyróżnienie Top Marka.
Laur Klienta/Konsumenta to jedna z najbardziej uznanych nagród na polskim rynku konsumenckim. Nagroda przyznawana jest za najwyższej jakości produkty, marki, usługi, nowości i innowacje. Każdego roku, od 16 lat, wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach.
W ogólnopolskim plebiscycie, w którym przebadano ponad 1300 osób, InternetowyKantor.pl zdobył elitarny srebrny Laur Konsumenta 2020 w kategorii Kantory internetowe. Jako, że jest to kolejne wyróżnienie w ostatnich latach dla tego serwisu, nagrodzono go także tytułem Top Marka. Mogą nią pochwalić się firmy o szczególnej pozycji, utrzymywanej przez ostatnie lata w swojej kategorii - taką marką jest InternetowyKantor.pl.
- Cieszymy się, że pomimo zmieniających się trendów rynkowych utrzymujemy wciąż wysoką pozycję wśród serwisów wymiany walut. Znakomite opinie, które otrzymujemy od naszych klientów, mobilizują nas do najwyższej jakości usług i obsługi klienta - mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager InternetowyKantor.pl.
InternetowyKantor.pl obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Był pierwszym kantorem internetowym uruchomionym publicznie w Polsce. Od tego czasu zyskał 320 000 klientów i jest jednym z najpopularniejszych serwisów wymiany walut.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.