InternetowyKantor.pl ze Złotym Laurem Konsumenta
Najdłużej działający kantor internetowy w Polsce zdobył cenną nagrodę - Złoty Laur Konsumenta 2022. Serwis otrzymał 30 proc. głosów i zajął I miejsce wśród kantorów internetowych w tym znanym ogólnopolskim plebiscycie.
InternetowyKantor.pl jest znany i ceniony wśród osób wymieniających waluty w internecie. Od momentu utworzenia kantoru w 2010 roku w serwisie zarejestrowało się ponad 400 tys. klientów, a sama firma jest laureatem wielu konkursów konsumenckich i jakościowych.
- Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce rozpoznają naszą markę i niezmiennie obdarzają nas zaufaniem. Otrzymana nagroda jest dla nas nie tylko potwierdzeniem uznania, ale również motywacją do dalszej pracy i rozwoju. Wszelkie udogodnienia oferowane przez nasz serwis są wprowadzane zawsze z myślą o kliencie - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR w InternetowyKantor.pl.
Tytuł Laur Konsumenta przyznawany jest od 2004 roku na podstawie wyników ankiet badawczych. To jeden z pierwszych, najbardziej znanych i liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Nagroda ta trafiła do InternetowyKantor.pl już po raz kolejny. Poprzednio serwis otrzymywał to wyróżnienie w latach 2020 i 2013.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.