Komunikaty PR

INTERSPORT zwiększa zasięg

2021-11-09  |  09:30
Biuro prasowe

INTERSPORT Polska S.A. rozszerza sieć swoich lokalizacji – nowy sklep będzie mieścił się w centrum handlowym „FOCUS MALL” w Zielonej Górze. Otwarcie punktu przy ul. Wrocławskiej 17 dla klientów planowane jest w I kwartale 2022 roku. Będzie to pierwszy sklep w innowacyjnym koncepcie pick up point. Nowy format obrazuje rozwój spółki, co potwierdzają wyniki finansowe firmy, opublikowane w ostatnim tygodniu października.

Firma INTERSPORT Polska S.A., po komunikacie o wyróżniających się wynikach finansowych za I półrocze roku obrotowego 2021/2022, poinformowała o dalszym rozwoju sieci sklepów. Spółka podpisała umowę najmu na otwarcie nowego sklepu w koncepcie pick up point – będzie on mieścił się przy ul. Wrocławskiej 17, w centrum handlowym „FOCUS MALL” w Zielonej Górze., a otwarcie punktu dla klientów planowane jest w pierwszym kwartale 2022 roku.

Sposób działania sklepów pick up point jest bardzo prosty i intuicyjny – podczas zakupów online klient wybiera najbliższą placówkę w okolicy jako miejsce odbioru. Po dostarczeniu towaru do sklepu, zostaje on o tym powiadomiony, a następnie może w dowolnym momencie odebrać paczkę.

Bardzo cieszymy się, że lokalizacją dla nowego formatu sklepu INTERSPORT będzie centrum handlowe „FOCUS MALL”. Nowy sklep w Zielonej Górze, który planujemy otworzyć w pierwszy kwartale 2022 roku, obrazuje nasz rozwój oraz pozytywny efekt strategii wprowadzonej w kwietniu przez nową kadrę zarządzającą. Poskutkowała ona intensywnym wzrostem spółki INTERSPORT – potwierdzają to niedawno opublikowane wyniki finansowe, które prezentują m.in. pierwszy od 5 lat zysk firmy – mówi Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A.

Wstępne szacunki wyników finansowych spółki INTERSPORT Polska S.A. pokazują, że w pierwszym półroczu roku obrotowego 2021/2022 tj. od 1 kwietnia do 30 września 2021 r., został osiągnięty zysk na poziomie 623 tys. zł (przy stratach z poprzednich lat na poziomie kilku milionów). To pierwszy raz od 5 lat, kiedy spółka może pochwalić się brakiem strat. Łączne przychody netto spółki ze sprzedaży wyniosły 106,5 mln zł i były wyższe o 30 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (81,9 mln zł).

Umowa najmu lokalu została zawarta na okres 6 lat od dnia przekazania lokalu, z możliwością przedłużenia na kolejny okres.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym? Biuro prasowe
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.