Komunikaty PR

Inwestycja Enklawa Winogrady z nową propozycją

2020-07-17  |  12:00
Biuro prasowe

Inwestor osiedla Enklawa Winogrady przygotował z myślą o przyszłych mieszkańcach szereg udogodnień. Osiedle powstające w modnej lokalizacji – na poznańskich Winogradach – zaprojektowano z myślą o komforcie życia mieszkańców. Przy wyborze mieszkania kierujemy się zwykle ceną oraz metrażem lokalu, warto jednak pomyśleć o choćby o tym, czy… będziemy mieli gdzie zaparkować nasz samochód? W nowych inwestycjach standardem są już miejsca postojowe, naziemne lub w hali garażowej.

Osiedle Enklawa Winogrady zlokalizowane jest u zbiegu ulic: Czarna Rola i Pasterskiej w Poznaniu. W ofercie są mieszkania 2-,3- i 4-pokojowe o powierzchni od 33 do 126 m kw. W ramach inwestycji powstaną aż trzy budynki jednorodzinne: A, B i C. Budynek A w założeniu jest najbardziej kameralny, obejmuje trzy kondygnacje. Zaplanowano tam jedyne 18 mieszkań. W ramach budynków B i C powstanie po 51 mieszkań w każdym. Deweloper zaplanował następujące udogodnienia dla przyszłych mieszkańców: wspólną przestrzeń służącą integracji, elementy małej architektury oraz rowerownie, place zabaw i punkty handlowo usługowe na parterze budynków. Wszystkie budynki mają przewidziany podwyższony standard wykończenia części wspólnych.

 

Obecnie trwają letnie promocje dla tych, którzy zdecydują się na zakup mieszkania na osiedlu Enklawa Winogrady. - Przygotowaliśmy rabaty: naziemne miejsce parkingowe w cenie lokalu. Przyszli mieszkańcy, korzystając z tej obniżki, zaoszczędzić mogą nawet 16 tys. złotych. Promocją objętych jest 12 mieszkań - mówi Krystian Cebulski, inwestor osiedla.

Kolejna promocja to obniżka 5 tys. zł na miejsce w podziemnej hali garażowej. Miejsca postojowe to szczególnie ważny atut mieszkania. Zwrócić należy uwagę na fakt, że zapewniają one komfort i wygodę przyszłym mieszkańcom, którzy zamiast szukać wolnego miejsca parkingowego wracając z pracy czy urlopu, mają zagwarantowane własne – naziemne lub w hali garażowej, co zdecydowanie podnosi standard życia mieszkańców. Przygotowano w sumie 134 miejsca w hali garażowej i 58 naziemnych miejsc postojowych.

Planowany termin zakończenia budowy osiedla Enklawa Winogrady to IV kwartał 2020. Obecnie w sprzedaży pozostają mieszkania 2, 3 i 4-pokojowe, o metrażu od 48 m kw. do 126 m kw. Zainteresowani kupnem mieszkania klienci mogą skorzystać z pomocy eksperta finansowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna

Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

Media i PR

Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.