Komunikaty PR

Ipsos dla Huawei: Ponad 50% Polaków chce poprawić kondycję fizyczną

2021-11-24  |  14:00
Biuro prasowe

Ponad połowa Polaków przyznaje, że w czasie pandemii odłożyła na później realizację planów, w tym również tych związanych z poprawą swojej kondycji fizycznej. Po miesiącach spędzonych w domu, aż 60% badanych czuje potrzebę pracy nad swoim zdrowiem fizycznym. Jak wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei, aż 44% badanych wierzy, że smartwatch lub opaska sportowa może pomóc im osiągnąć ten cel, czyli zrzucić zbędne kilogramy lub poprawić kondycję.

Badanie zostało wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei w sierpniu 2021 roku. Badanie zostało przeprowadzone w 10 krajach, w Polsce, Austrii, Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Grecji, Węgrzech, Rumunii, Serbii i Turcji na grupie reprezentatywnej.

Pilna potrzeba poprawy stanu zdrowia

Obostrzenia i restrykcje związane z pandemią, szczególnie ograniczenie aktywności fizycznej, wywołały szereg negatywnych skutków. Po miesiącach pandemii Polacy chcą skupić się na poprawie swojego stanu zdrowia. Aż 54% badanych zamierza wykonać rutynowe badania (krwi, ciśnienia), a 52% Polaków wybiera się lekarza, by dokładnie ocenić swój ogólny stan zdrowia. Z kolei 41% deklaruje, że zamierza zrzucić zbędne kilogramy, których, według badania Ipsos, przybyło Polakom średnio 6,4 kg.

Sportowy powrót do formy

Ponad 70% Polaków wskazuje zwiększenie regularnej aktywności fizycznej jako ich sposób na poprawę stanu zdrowia, 66% uważa, że konieczna jest utrata wagi, a 62% badanych uważa, że sposobem na powrót do formy jest podejmowanie sportowych aktywności, takich jak wycieczki rowerowe czy spacery po górach. Wśród najpopularniejszych aktywności fizycznych, które już podejmują Polacy znalazły się właśnie spacery - aż 70% badanych wymieniło je jako ulubioną formę aktywnego spędzania czasu i jazda na rowerze – na tę aktywność postawiło 58% biorących udział w badaniu Ipsos.

Sposobem na zbudowanie dobrych nawyków i utrzymanie regularności treningów, według prawie 40% Polaków, jest korzystanie ze smartwatcha lub opaski sportowej. Zakupem nowych urządzeń tego typu najmocniej interesują się rodzice z dziećmi i mężczyźni (w obu tych grupach chęć zakupu smartwatcha lub opaski sportowej zadeklarowało aż 46% badanych).  Najnowsze smartwatche Huawei wyposażone są w szereg funkcji, które mogą pomóc z powrocie do formy i zadbaniu o zdrowie – zarówno to psychiczne, jak i fizyczne. Urządzenia pozwalają monitorować poziom stresu, jakość snu, a także zadbać o kondycję, dzięki licznym trybom sportowym pozwalającym dopasować trening do własnych preferencji, a także funkcji liczenia kalorii, mierzenia tętna czy zapisywania i analizowania wyników w aplikacji Huawei Zdrowie.

Na początku listopada Huawei wprowadził do sprzedaży w Polsce nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 3 w wersji 46 mm i 42 mm. Nowe, inteligentne zegarki wyróżniają się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.