Komunikaty PR

AIQLabs, we współpracy z PSA Finance Polska, wdrożył nowe narzędzie

2021-12-27  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

W czasach pandemii konsumenci chętniej decydują się na zdalne zawieranie umów z troski o własne bezpieczeństwo oraz komfort. Zaawansowane technologie online pozwalają przejść przez proces autoryzacji bez konieczności wychodzenia z domu. W odpowiedzi na te potrzeby, AIQLabs, na zlecenie i we współpracy z PSA Finance Polska, wprowadził na rynek narzędzia przyspieszające proces cyfryzacji przedsiębiorstw.

AIQLabs dostarcza digitalowe, innowacyjne rozwiązania z zakresu consumer finance, dzieląc się doświadczeniem i narzędziami wypracowanymi in-house. W ramach nowych usług, FinTech realizuje kompleksowy onboarding klienta w kanałach cyfrowych oraz skuteczną prewencję wyłudzeń w pełni automatycznym procesie, dodatkowo wspieranym przez wyspecjalizowanych w wykrywaniu wyłudzeń weryfikatorów. Ponadto, umożliwia zdalne i bezpieczne potwierdzanie tożsamości oraz zawieranie umów na odległość.

Kompleksowo, czyli end2end, tworzymy sprofilowane i indywidualne narzędzia w zakresie oceny klienta indywidualnego pod kątem kredytu gotówkowego, odroczonych płatności dla branży e-commerce czy weryfikacji zdolności działalności gospodarczych między innymi dla microfactoringu. Dostarczamy również narzędzia do zdalnego zawierania umów i potwierdzania tożsamości. To klient realizuje cały proces na swoim smartfonie. Co więcej, bierzemy pełną odpowiedzialność za biznesowe wskaźniki sukcesu po skutecznej implementacji wybranych rozwiązań – powiedział Konrad Sałgut, Business Delivery Director w AIQLabs.

Wprowadzone rozwiązania wykorzystywane są coraz częściej przez klientów PSA Finance (bank Captive Grupy Stellantis). Klienci indywidualni finansujący zakup pojazdu Peugeot lub Citroën otrzymali możliwość podpisywania dokumentów drogą online, całkowicie zdalnie. Ocena zdolności kredytowej opiera się na wieloetapowej autoryzacji – od etapu wniosku finansowego, aż do zawarcia umowy w wybranej przez klienta formie – leasingu lub pożyczki. Do autoryzacji wystarczy dowód tożsamości wraz ze zdjęciem, smartfon lub komputer oraz dostęp do Internetu, ewentualnie konto bankowe jako opcja alternatywna. Umowy można zawrzeć praktycznie z każdego miejsca na świecie.

Cyfrowa transformacja to priorytet Grupy Stellantis, a proces cyfrowego podpisu stanowi jej strategiczną i integralną część. Popularność tego rozwiązania stale rośnie – już co trzecia umowa finansowania PSA Finance zawierana jest w formie elektronicznej. Naszym celem było zapewnienie najwyższego bezpieczeństwa zarówno klientom, jak i pracownikom. Ponadto, rezygnacja z tradycyjnych umów papierowych przyczynia się do oszczędności czasu, a także wpisuje się w proekologiczne podejście całej naszej grupy – stwierdził Marcin Kruczkowski, wiceprezes zarządu PSA Finance Polska.

Czas implementacji cyfrowego narzędzia do zdalnego zawierania umów oraz potwierdzania tożsamości bazującego na gotowych funkcjonalnościach wynosi maksymalnie trzy tygodnie, a całość jest realizowana w formie zdalnej. Rozwiązanie jest samoskalujące, a infrastruktura zlokalizowana w chmurze, ponieważ w tym samym czasie można obsłużyć dowolną liczbę wniosków bez konieczności wdrażania dodatkowej infrastruktury technologicznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie McLaren wybrał Salesforce jako partnera przy F1 Biuro prasowe
2023-03-29 | 14:36

McLaren wybrał Salesforce jako partnera przy F1

Salesforce ogłosił podjęcie współpracy z McLaren Racing, której głównym celem jest wsparcie zespołu Formuły 1 przy pogłębianiu relacji z globalną bazą fanów
IT i technologie Commvault oceniony na 5 gwiazdek w rankingu 2023 CRN® Partner Program Guide
2023-03-29 | 01:00

Commvault oceniony na 5 gwiazdek w rankingu 2023 CRN® Partner Program Guide

Commvault, lider w dziedzinie ochrony danych w złożonych i newralgicznych środowiskach hybrydowych współczesnych globalnych przedsiębiorstw, poinformował, że jego
IT i technologie Genesis Astat 700 G2 — odświeżona wersja popularnego fotela gamingowego
2023-03-28 | 15:00

Genesis Astat 700 G2 — odświeżona wersja popularnego fotela gamingowego

W ubiegłym roku marka Genesis zaprezentowała innowacyjny gamingowy fotel Astat 700 z lekką 8-żebrowową konstrukcją i siatkowym pokryciem. Dziś doczekaliśmy się odświeżonej wersji tego

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Newseria Na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Energetyka

Powstał pierwszy samowystarczalny energetycznie dom do indywidualnej konfiguracji. Ma solarny dach i fasadę

Uniwersalny dom, który można skonfigurować tak, żeby odpowiadał indywidualnym potrzebom, a przy tym nowoczesny, naszpikowany inteligentnymi rozwiązaniami i mieszczący się w budżecie przyjętym przez inwestora – taki budynek zaprojektował architekt Daniel Cieślik i jego pracownia ANTA Architekci. Dzięki dachowi fotowoltaicznemu, fasadzie lub carportowi budynek jest w pełni samowystarczalny energetycznie, co znacznie obniża koszty jego eksploatacji. – Dachy solarne są alternatywą nie tylko dla paneli fotowoltaicznych, ale dla dachów w ogóle. Takie zintegrowane rozwiązanie to jest po prostu kolejny krok w ewolucji fotowoltaiki – mówi Lech Kaniuk, współzałożyciel i prezes współpracującej przy projekcie firmy SunRoof.

Konsument

Ponad połowa Polaków spodziewa się droższej Wielkanocy niż rok temu. Deklarowane wydatki są ok. 10 proc. wyższe [DEPESZA]

W tym roku na Święta Wielkanocne Polacy zamierzają wydać średnio 600 zł – wynika z Barometru Providenta. To o 64 zł więcej niż rok temu. Zakładany przez nas wzrost wydatków i tak jest niższy niż inflacja produktów żywnościowych, która w lutym br. przekroczyła 20 proc. Niektóre produkty, bez których nie wyobrażamy sobie Wielkiej Nocy, są nawet o 30 proc. droższe.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Finanse

Popularność prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych ciągle rośnie. Mimo że inflacja przełożyła się również na wzrost cen takich polis

Prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym jest objęty już średnio co 10. Polak i co 4. aktywna zawodowa osoba. Prawie 11-proc. wzrost liczby takich polis na przestrzeni ostatniego roku pokazuje, że ich popularność ciągle rośnie, choć – w związku z galopującą inflacją – rosną również ich ceny. – W 2022 roku koszty prywatnych pakietów medycznych wzrosły średnio o 20–30 proc., w tym roku spodziewamy się kolejnych podwyżek rzędu nawet 40 proc. – mówi Marcin Rybarczyk z Compensy. Zgodnie z obecnym trendem firmy akceptują podwyżki nie szukając oszczędności w ograniczaniu swoim pracownikom zakresu ubezpieczenia. Co ciekawe, część pracodawców zastanawia się wręcz nad rozszerzeniem obowiązującego w ich firmie programu prywatnej opieki medycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.