Aplikacja Stepler na pierwszym miejscu w TOP 10 najpopularniejszych aplikacji
Stepler to darmowa aplikacja, która premiuje aktywność - im więcej chodzisz i ruszasz się tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody - w tej konfiguracji nie ma przegranych. Z końcem 2021 dopiero wchodziła na rynek polski, a dzisiaj znajduje się w TOP 10 najpopularniejszych (darmowych) aplikacji i gier mobilnych w sklepach App Store i Google Play. Najwięcej razy pobrano ją z Google Play, ale najbardziej popularna była wśród użytkowników iPhonów, zyskując pozycję lidera wśród pobieranych aplikacji.
Stepler przekonał Polaków
Aplikacja Stepler z końcem 2021 roku weszła na polski rynek z myślą o zachęcaniu do aktywności fizycznej i zmiany trybu życia na zdrowszy. Już po 3 miesiącach obecności zyskała grono setek tysięcy fanów. Dostępna jest również w Niemczech, Norwegii oraz w Szwecji, gdzie społeczność użytkowników rośnie równie szybko.
“Polski odbiorca i użytkownik aplikacji jest dość specyficzny. Z naszego doświadczenia wynika, że Polaków charakteryzuje dosyć ograniczone zaufanie do otrzymywania czegoś w ramach prezentu, za darmo, ale chętnie korzystają ze wszelkiego rodzaju rabatów, zniżek i promocji. Zdobyta na promocji rzecz zyskuje znaczenie trofea, a otrzymana za darmo jest postrzegana, jako podstęp. W Stepler dołożyliśmy wszelkich starań, aby obalić ten stereotyp i udowodnić, że tak jak na innych rynkach, tak i w Polsce można połączyć przyjemne z pożytecznym: chodzić i wygrywać zdrowie i nagrody. Wygląda na to, że nam się udaje.” - mówi Filip Syta. Country Manager Stepler w Polsce.
Użytkownicy Androida w lepszej formie niż fani iPhonów?
Stepler jest darmową aplikacją, z której mogą korzystać użytkownicy Androida jak i iOS. W pierwszym kwartale 2022 roku była wiodącą i najczęściej pobieraną aplikacją w Polsce wśród użytkowników iPhonów. Wedle analiz Google Play aplikacja była również jedną z najpopularniejszych wśród użytkowników Androida i w tym samym czasie zajęła 8. pozycję w ścisłym TOP 10, tuż za Tik-Tokiem.
To się po prostu opłaca
Mechanizm Stepler jest bardzo prosty - im więcej chodzisz i poruszasz się, tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody - w tej konfiguracji nie ma przegranych. Każdy, kto korzysta z aplikacji wygrywa. Grono partnerów jest skrupulatnie wybierane, aby użytkownikom dostarczyć najlepsze w swojej kategorii usługi i produkty dostępne na rynku.
Wśród firm wspierających Stepler w staraniach do zmiany nawyków na zdrowsze są już takie marki, jak: Storytel, Adidas, Kontigo, Bookbeat, Lyko, ICIW, Egmont.
“W naszym przekonaniu system premiowania użytkowników za włożony wysiłek i chęć zmiany dotychczasowego stylu życia na lepszy i zdrowszy, nie musi opierać się na spektakularnie drogich nagrodach. Widzimy, że użytkownicy są bardziej skłonni cieszyć się czymś, w co włożyli pracę - w przypadku Stepler chodzą i są nagradzani. ” - dodaje Filip Syta.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.