Arena.pl planuje istotnie zwiększyć sprzedaż dzięki rozwiązaniu SAMITO
Na Arena.pl wdrożony zostanie kompleksowy pakiet marketing automation: m.in. działania zachęcające użytkowników do odwiedzin witryny (e-mail marketing, powiadomienia web push), proponujące dopasowane do ich gustu produkty (silnik rekomendacji) i ratujące
porzucane transakcje. Po raz pierwszy na taką skalę wdrożona zostanie również wyszukiwarka wizualna oparta o analizę zdjęć.
- Współpraca z firmą SAMITO ma wymiar strategiczny, liczymy, że wdrożenie nowych funkcjonalności istotnie wpłynie na sprzedaż produktów oferowanych na platformie Arena.pl, co w konsekwencji przełoży się na zwiększenie skali naszego biznesu – komentuje Maria Bogajewska, prezes Arena.pl
Arena.pl konsekwentnie inwestuje w rozwój i rozbudowę platformy zakupowej. W ostatnich miesiącach spółka między innymi nawiązała współpracę z dostawcą usług finansowych brutto.pl oraz objęła akcje Ekipa Holding, spółki za którą stoi popularny youtuber Friz.
- Współpraca z Arena.pl to ważny krok w rozwoju spółki i poszerzaniu grona odbiorców naszego narzędzia. To pierwsza tego typu współpraca – cieszymy się, że rozwiązanie zwiększające szybkość i komfort zakupów online zostanie wdrożone i udostępnione klientom dynamicznie rozwijającej się platformy sprzedażowej – komentuje Rafał Gawłowski, prezes Samito.
Trwa publiczna emisja akcji SAMITO. 27 maja wystartowały zapisy w kampanii crowdinvestingu prezentowanej na platformie CrowdConnect.pl. W ramach oferty SAMITO zamierza pozyskać do 3,38 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO.
Więcej informacji dotyczących spółki i Oferty publicznej akcji, w tym Dokument Informacyjny dostępny jest na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC: https://crowdconnect.pl/samito
SAMITO planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.