Avaya uznana za lidera w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla contact centers
Solski Communications
p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Avaya OneCloud™ CCaaS po raz trzeci z rzędu zdobywa pozycję lidera w rankingu Aragon Research Globe™ Intelligent Contact Center
Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, została uznana za lidera w rankingu The Aragon Research Globe for Intelligent Contact Centers (ICC) 2021.
Według raportu1, którego autorem jest Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research, Avaya „kontynuuje rozwój zarówno samych contact centers, jak i ujednoliconej komunikacji i współpracy. Avaya posiada jedną z największych baz zainstalowanych rozwiązań dla contact centers oraz oferuje chmury prywatne, publiczne i hybrydowe”. W raporcie zwrócono uwagę na ofertę Avaya, która obejmuje rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS, opartą na sztucznej inteligencji, wielochmurową platformę obsługi, która „umożliwia przedsiębiorstwom zapewnianie wysokiej jakości obsługi w odpowiednim momencie” i jest zaprojektowana tak, aby „zaspokajać wyrafinowane potrzeby klientów, jednocześnie oferując przedsiębiorstwom szybkość i sprawność w zakresie wprowadzania innowacji i zmian na żądanie”.
Poprawa obsługi klienta na wszystkich etapach jego ścieżki zakupowej jest dziś jednym z najważniejszych czynników, który umożliwia firmie wyróżnienie się na tle konkurencji. Aragon Research przewiduje, że do 2022 roku contact centers oparte na sztucznej inteligencji będą w stanie zidentyfikować najważniejszy problem klienta o 50 procent szybciej niż w przypadku tradycyjnego podejścia1. Avaya OneCloud™ CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie centrów obsługi klienta, które dostarczają wyjątkowych doświadczeń poprzez łatwe rozszerzanie możliwości cyfrowych i efektywne wykorzystanie funkcji chmury, sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (IoT). Avaya OneCloud CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom:
- połączenie wszystkich punktów kontaktu z klientem – w tym głosu, wideo, czatu, wiadomości i serwisów społecznościowych – przy jednoczesnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy danych, wiedzy i zasobów z całego przedsiębiorstwa;
- wspieranie klientów za pomocą opcji zaangażowania, które są bardziej precyzyjnie dostosowane do ich ścieżki zakupowej i celów w zakresie obsługi klienta;
- usprawnienie i optymalizację procesów zarówno dla klientów, jak i pracowników;
- wykorzystanie wiedzy w czasie rzeczywistym do przewidywania potrzeb klientów, podejmowania najlepszych działań i lepszych decyzji w celu zapewnienia znakomitej obsługi;
- oferowanie wiedzy specjalistycznej w zakresie zapewniania obsługi klienta – zarówno w postaci usług Avaya, jak i tysięcy partnerów, co umożliwia przedsiębiorstwom realizację ich celów bez konieczności inwestowania w niezbędne zasoby.
„Inteligentne centra obsługi telefonicznej stały się faktem, a przedsiębiorstwa będą musiały podjąć decyzje o pozostaniu przy dotychczasowym dostawcy rozwiązań w tym obszarze lub odejściu od niego” — powiedział Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research. „Powód jest prosty – chodzi o innowacje i zapewnienie klientom lepszej obsługi. Avaya wprowadza innowacje do procesu obsługi klienta i jest dobrze przygotowana do zaspokojenia potrzeb przedsiębiorstw w zakresie inteligentnych contact centers”.
„Przedsiębiorstwa stoją dziś przed wyjątkowymi wyzwaniami, jeśli chodzi o zapewnianie bezproblemowej obsługi klienta” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Klienci chcą mieć możliwość interakcji z firmami na swój własny sposób, w wybranym przez siebie czasie i na wielu platformach. Chcą mieć swobodę dzwonienia w jednej chwili, a w następnej wysyłania SMS-ów lub skorzystania z czatu bez zmiany poziomu usług, które otrzymują. Avaya OneCloud CCaaS umożliwia użytkownikom budowanie zwycięskiej marki poprzez zapewnienie bezproblemowych interakcji i znakomitej obsługi dla swoich klientów w dowolnym modelu wdrożenia z dowolnego miejsca”.
Aragon Research Globe to narzędzie oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego rynku i działających na nim dostawców przeprowadzoną przez Aragon Research. Aragon Research przeanalizował 15 głównych dostawców na rynku, który skupia się na wszystkich formach współpracy i komunikacji w oparciu o jego trzy wymiary umożliwiające ocenę porównawczą uczestników danego rynku. „Liderzy” to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.
Firma Avaya
Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania firmy Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA). Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com
Kontakt dla mediów
Joanna Dunin-Kęplicz
Solski Communications
e-mail: jdunin-keplicz@solskipr.pl
tel.: + 48 501 132 395

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.