Avaya uznana za lidera w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla contact centers
Solski Communications
p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Avaya OneCloud™ CCaaS po raz trzeci z rzędu zdobywa pozycję lidera w rankingu Aragon Research Globe™ Intelligent Contact Center
Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, została uznana za lidera w rankingu The Aragon Research Globe for Intelligent Contact Centers (ICC) 2021.
Według raportu1, którego autorem jest Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research, Avaya „kontynuuje rozwój zarówno samych contact centers, jak i ujednoliconej komunikacji i współpracy. Avaya posiada jedną z największych baz zainstalowanych rozwiązań dla contact centers oraz oferuje chmury prywatne, publiczne i hybrydowe”. W raporcie zwrócono uwagę na ofertę Avaya, która obejmuje rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS, opartą na sztucznej inteligencji, wielochmurową platformę obsługi, która „umożliwia przedsiębiorstwom zapewnianie wysokiej jakości obsługi w odpowiednim momencie” i jest zaprojektowana tak, aby „zaspokajać wyrafinowane potrzeby klientów, jednocześnie oferując przedsiębiorstwom szybkość i sprawność w zakresie wprowadzania innowacji i zmian na żądanie”.
Poprawa obsługi klienta na wszystkich etapach jego ścieżki zakupowej jest dziś jednym z najważniejszych czynników, który umożliwia firmie wyróżnienie się na tle konkurencji. Aragon Research przewiduje, że do 2022 roku contact centers oparte na sztucznej inteligencji będą w stanie zidentyfikować najważniejszy problem klienta o 50 procent szybciej niż w przypadku tradycyjnego podejścia1. Avaya OneCloud™ CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie centrów obsługi klienta, które dostarczają wyjątkowych doświadczeń poprzez łatwe rozszerzanie możliwości cyfrowych i efektywne wykorzystanie funkcji chmury, sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (IoT). Avaya OneCloud CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom:
- połączenie wszystkich punktów kontaktu z klientem – w tym głosu, wideo, czatu, wiadomości i serwisów społecznościowych – przy jednoczesnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy danych, wiedzy i zasobów z całego przedsiębiorstwa;
- wspieranie klientów za pomocą opcji zaangażowania, które są bardziej precyzyjnie dostosowane do ich ścieżki zakupowej i celów w zakresie obsługi klienta;
- usprawnienie i optymalizację procesów zarówno dla klientów, jak i pracowników;
- wykorzystanie wiedzy w czasie rzeczywistym do przewidywania potrzeb klientów, podejmowania najlepszych działań i lepszych decyzji w celu zapewnienia znakomitej obsługi;
- oferowanie wiedzy specjalistycznej w zakresie zapewniania obsługi klienta – zarówno w postaci usług Avaya, jak i tysięcy partnerów, co umożliwia przedsiębiorstwom realizację ich celów bez konieczności inwestowania w niezbędne zasoby.
„Inteligentne centra obsługi telefonicznej stały się faktem, a przedsiębiorstwa będą musiały podjąć decyzje o pozostaniu przy dotychczasowym dostawcy rozwiązań w tym obszarze lub odejściu od niego” — powiedział Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research. „Powód jest prosty – chodzi o innowacje i zapewnienie klientom lepszej obsługi. Avaya wprowadza innowacje do procesu obsługi klienta i jest dobrze przygotowana do zaspokojenia potrzeb przedsiębiorstw w zakresie inteligentnych contact centers”.
„Przedsiębiorstwa stoją dziś przed wyjątkowymi wyzwaniami, jeśli chodzi o zapewnianie bezproblemowej obsługi klienta” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Klienci chcą mieć możliwość interakcji z firmami na swój własny sposób, w wybranym przez siebie czasie i na wielu platformach. Chcą mieć swobodę dzwonienia w jednej chwili, a w następnej wysyłania SMS-ów lub skorzystania z czatu bez zmiany poziomu usług, które otrzymują. Avaya OneCloud CCaaS umożliwia użytkownikom budowanie zwycięskiej marki poprzez zapewnienie bezproblemowych interakcji i znakomitej obsługi dla swoich klientów w dowolnym modelu wdrożenia z dowolnego miejsca”.
Aragon Research Globe to narzędzie oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego rynku i działających na nim dostawców przeprowadzoną przez Aragon Research. Aragon Research przeanalizował 15 głównych dostawców na rynku, który skupia się na wszystkich formach współpracy i komunikacji w oparciu o jego trzy wymiary umożliwiające ocenę porównawczą uczestników danego rynku. „Liderzy” to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.
Firma Avaya
Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania firmy Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA). Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com
Kontakt dla mediów
Joanna Dunin-Kęplicz
Solski Communications
e-mail: jdunin-keplicz@solskipr.pl
tel.: + 48 501 132 395
Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia
Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.









.gif)

|
|
|