Axis Communications z nową Dyrektor Regionalną na Europę Wschodnią
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Anna Arwidi od 1 stycznia 2022 roku została nową Dyrektor Regionalną na Europę Wschodnią w Axis Communications. Będzie odpowiadała za rozwój biznesu m.in. w Polsce, krajach bałtyckich i Rosji.
Nowa Dyrektor związana jest z Axis Communications od 2013 roku. Bezpośrednią współpracę rozpoczęła w 2016 roku po fuzji jej ówczesnego pracodawcy Cognimatics z Axis Communications. Na pokładzie Axis pełniła różne role w zakresie zarządzania sprzedażą. Była odpowiedzialna za rozwój biznesu detalicznego oraz dbała o relacje z partnerami regionalnymi i globalnymi. Jako Dyrektor Regionalna będzie opowiadać za rozwój biznesu w krajach Europy Wschodniej oraz wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych na rynkach wschodzących.
„Region Europy Wschodniej jest dla Axis Communictions niezwykle perspektywicznym obszarem biznesowym, a także jednym z największych rynków pod względem geograficznym. Pomimo ostatnich dwóch lat naznaczonych pandemią Covid-19, jesteśmy świadkami pojawienia się wielu możliwości rozwojowych. Axis reprezentuje silne wartości, takie jak skupienie się na zrównoważonym rozwoju, zaufaniu, etyce oraz innowacyjności. Jestem szczęśliwa, że mogę być częścią tak silnego zespołu i z niecierpliwością czekam na wyzwania jakie przyniesie mi 2022 rok” – dodaje Arwidi.
Anna Arwidi ma ponad 20 lat doświadczenia w rozwoju działalności biznesowej małych, średnich, jak i dużych globalnych organizacji z branż technologicznych, IT czy bezpieczeństwa. Jest absolwentką Szkoły Biznesu, Ekonomii i Prawa w Göteborgu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Wiedniu na kierunkach administracja biznesu i ekonomia.
Arwidi zastąpi na stanowisku Magnusa Zederfeldta, który zdecydował się na dalszy rozwój zawodowy poza strukturami Axis.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Polityka
Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.
Handel
W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów
Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.