Axis Communications z nową Dyrektor Regionalną na Europę Wschodnią
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Anna Arwidi od 1 stycznia 2022 roku została nową Dyrektor Regionalną na Europę Wschodnią w Axis Communications. Będzie odpowiadała za rozwój biznesu m.in. w Polsce, krajach bałtyckich i Rosji.
Nowa Dyrektor związana jest z Axis Communications od 2013 roku. Bezpośrednią współpracę rozpoczęła w 2016 roku po fuzji jej ówczesnego pracodawcy Cognimatics z Axis Communications. Na pokładzie Axis pełniła różne role w zakresie zarządzania sprzedażą. Była odpowiedzialna za rozwój biznesu detalicznego oraz dbała o relacje z partnerami regionalnymi i globalnymi. Jako Dyrektor Regionalna będzie opowiadać za rozwój biznesu w krajach Europy Wschodniej oraz wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych na rynkach wschodzących.
„Region Europy Wschodniej jest dla Axis Communictions niezwykle perspektywicznym obszarem biznesowym, a także jednym z największych rynków pod względem geograficznym. Pomimo ostatnich dwóch lat naznaczonych pandemią Covid-19, jesteśmy świadkami pojawienia się wielu możliwości rozwojowych. Axis reprezentuje silne wartości, takie jak skupienie się na zrównoważonym rozwoju, zaufaniu, etyce oraz innowacyjności. Jestem szczęśliwa, że mogę być częścią tak silnego zespołu i z niecierpliwością czekam na wyzwania jakie przyniesie mi 2022 rok” – dodaje Arwidi.
Anna Arwidi ma ponad 20 lat doświadczenia w rozwoju działalności biznesowej małych, średnich, jak i dużych globalnych organizacji z branż technologicznych, IT czy bezpieczeństwa. Jest absolwentką Szkoły Biznesu, Ekonomii i Prawa w Göteborgu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Wiedniu na kierunkach administracja biznesu i ekonomia.
Arwidi zastąpi na stanowisku Magnusa Zederfeldta, który zdecydował się na dalszy rozwój zawodowy poza strukturami Axis.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.