Bezpieczna i innowacyjna księgowość – podsumowanie V edycji Konferencji
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
To już kolejna, w pełni zdalna i przeprowadzona na żywo konferencja SaldeoSMART. Prowadzący łączył się z Gdańska, prelegenci z Krakowa i Wałbrzycha, a uczestnicy z całej Polski. Tegoroczne spotkanie partnerów biznesowych spółki zgromadziło 130 osób. Podczas wydarzenia mieli oni okazję porozmawiać o produkcie, współpracy oraz trendach w biznesie.
Firma BrainSHARE IT – producent oprogramowania SaldeoSMART służącego do automatyzacji działań, usprawniania pracy biur rachunkowych i firm oraz budowania efektywnej komunikacji z klientami biura – zorganizowała piątą edycję Konferencji Sieci Partnerskiej. Wydarzenie odbyło się 30 września w trybie online.
Skoncentrowani na kliencie
Podczas spotkania eksperci firmy podsumowali rok 2020 i opowiedzieli o planach na 2022. Uwagę skupili przede wszystkim na pracy w nietypowych, pandemicznych warunkach. Zdalny oraz hybrydowy tryb działania stał się jednak nową normalnością, co udowadnia wzrastająca liczba dokumentów dodawanych do programu SaldeoSMART. Rok 2020 był rekordowy pod tym względem – wówczas było ich 21 mln. Dziś producent stawia na automatyzację procesów, nowoczesne narzędzia do zarządzania pracą działów i tworzenia produktu. Wszystko po to, aby doświadczenie użytkownika było jak najbardziej pozytywne.
- Aby to osiągnąć, stale ulepszamy nasze rozwiązanie. W 2020 roku zadbaliśmy dodatkowo o bezpieczeństwo, dołączając logowanie dwuskładnikowe. Wprowadziliśmy też powiadomienia w aplikacji o ważnych terminach i zdarzeniach w systemie. Ponadto, niezmiennie wdrażamy innowacje w księgowości – tej prowadzonej zarówno w biurach rachunkowych, jak i w firmach. Na rok 2022 planujemy dalsze rozwijanie pakietów, automatyzację procesów księgowania oraz dostosowanie do Centralnego Rejestru Faktur – tłumaczy Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta programu SaldeoSMART.
SaldeoSMART od kuchni
Transparentność w działaniach – to właśnie ją prelegenci podkreślali najczęściej podczas konferencji. Eksperci opowiadali o niej na przykładzie doświadczeń firmy z ostatniego roku, związanych zwłaszcza z pracą zdalną. Uczestnicy dowiedzieli się, jak wykorzystać technologie, prowadząc zdalnie firmę, i dotrzeć w ten sposób do klienta, oraz jak skutecznie połączyć marketing i sprzedaż.
Uczestnicy poznali także cykl produkcyjny wdrażania ulepszeń produktu i dowiedzieli się, jakie nowe funkcjonalności wprowadzono w ostatnim czasie w SaldeoSMART. Eksperci podkreślali możliwości aplikacji mobilnej, zastępującej takie urządzenia jak skaner oraz ułatwiającej codzienną pracę, na przykład w terenie czy delegacji, gdy użytkownicy mają utrudniony dostęp do komputera.
Nie zabrakło dobrych praktyk, przygotowanych z myślą o wygodzie użytkowników. Jedną z nich jest Centrum Pomocy – platforma przeznaczona dla partnerów i klientów, na której znajdą oni cenne rady, szkolenia oraz bazę wiedzy.
Podsumowanie wyników sprzedażowych
W trakcie spotkania wyróżnieni zostali najlepsi partnerzy sieci handlowej. Statuetki i nagrody trafiły do Make IT Mine, Best-IT, CI-COMPUTER Instal, Aura Technologies oraz Aidem Art. Nagrody dla nich ufundowały firmy EPSON oraz Kodak Alaris.
Okazją do interakcji i zwieńczeniem konferencji był panel Q&A, podczas którego uczestnicy mogli uzyskać odpowiedzi na pytania związane z obsługą programu i Centrum Pomocy.
Kolejne, przyszłoroczne spotkanie prawdopodobnie odbędzie się w tradycyjnej formie.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.