Bezpieczna i innowacyjna księgowość – podsumowanie V edycji Konferencji
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
To już kolejna, w pełni zdalna i przeprowadzona na żywo konferencja SaldeoSMART. Prowadzący łączył się z Gdańska, prelegenci z Krakowa i Wałbrzycha, a uczestnicy z całej Polski. Tegoroczne spotkanie partnerów biznesowych spółki zgromadziło 130 osób. Podczas wydarzenia mieli oni okazję porozmawiać o produkcie, współpracy oraz trendach w biznesie.
Firma BrainSHARE IT – producent oprogramowania SaldeoSMART służącego do automatyzacji działań, usprawniania pracy biur rachunkowych i firm oraz budowania efektywnej komunikacji z klientami biura – zorganizowała piątą edycję Konferencji Sieci Partnerskiej. Wydarzenie odbyło się 30 września w trybie online.
Skoncentrowani na kliencie
Podczas spotkania eksperci firmy podsumowali rok 2020 i opowiedzieli o planach na 2022. Uwagę skupili przede wszystkim na pracy w nietypowych, pandemicznych warunkach. Zdalny oraz hybrydowy tryb działania stał się jednak nową normalnością, co udowadnia wzrastająca liczba dokumentów dodawanych do programu SaldeoSMART. Rok 2020 był rekordowy pod tym względem – wówczas było ich 21 mln. Dziś producent stawia na automatyzację procesów, nowoczesne narzędzia do zarządzania pracą działów i tworzenia produktu. Wszystko po to, aby doświadczenie użytkownika było jak najbardziej pozytywne.
- Aby to osiągnąć, stale ulepszamy nasze rozwiązanie. W 2020 roku zadbaliśmy dodatkowo o bezpieczeństwo, dołączając logowanie dwuskładnikowe. Wprowadziliśmy też powiadomienia w aplikacji o ważnych terminach i zdarzeniach w systemie. Ponadto, niezmiennie wdrażamy innowacje w księgowości – tej prowadzonej zarówno w biurach rachunkowych, jak i w firmach. Na rok 2022 planujemy dalsze rozwijanie pakietów, automatyzację procesów księgowania oraz dostosowanie do Centralnego Rejestru Faktur – tłumaczy Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta programu SaldeoSMART.
SaldeoSMART od kuchni
Transparentność w działaniach – to właśnie ją prelegenci podkreślali najczęściej podczas konferencji. Eksperci opowiadali o niej na przykładzie doświadczeń firmy z ostatniego roku, związanych zwłaszcza z pracą zdalną. Uczestnicy dowiedzieli się, jak wykorzystać technologie, prowadząc zdalnie firmę, i dotrzeć w ten sposób do klienta, oraz jak skutecznie połączyć marketing i sprzedaż.
Uczestnicy poznali także cykl produkcyjny wdrażania ulepszeń produktu i dowiedzieli się, jakie nowe funkcjonalności wprowadzono w ostatnim czasie w SaldeoSMART. Eksperci podkreślali możliwości aplikacji mobilnej, zastępującej takie urządzenia jak skaner oraz ułatwiającej codzienną pracę, na przykład w terenie czy delegacji, gdy użytkownicy mają utrudniony dostęp do komputera.
Nie zabrakło dobrych praktyk, przygotowanych z myślą o wygodzie użytkowników. Jedną z nich jest Centrum Pomocy – platforma przeznaczona dla partnerów i klientów, na której znajdą oni cenne rady, szkolenia oraz bazę wiedzy.
Podsumowanie wyników sprzedażowych
W trakcie spotkania wyróżnieni zostali najlepsi partnerzy sieci handlowej. Statuetki i nagrody trafiły do Make IT Mine, Best-IT, CI-COMPUTER Instal, Aura Technologies oraz Aidem Art. Nagrody dla nich ufundowały firmy EPSON oraz Kodak Alaris.
Okazją do interakcji i zwieńczeniem konferencji był panel Q&A, podczas którego uczestnicy mogli uzyskać odpowiedzi na pytania związane z obsługą programu i Centrum Pomocy.
Kolejne, przyszłoroczne spotkanie prawdopodobnie odbędzie się w tradycyjnej formie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.