Komunikaty PR

Billennium otwiera oddział zagraniczny w Kanadzie

2021-07-30  |  12:00

Głównym zadaniem dla nowego Delivery Center w Ameryce Północnej jest zacieśnienie i rozwój współpracy z obecnymi klientami firmy. Dotychczas projekty dla tego regionu geograficznego były realizowane zdalnie przez ponad 100 specjalistów zlokalizowanych w Polsce i Indiach. Teraz zespół będzie uzupełniony o grupę ponad 15 ekspertów, przede wszystkim z obszarów sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i walidacji systemów skomputeryzowanych, którzy będą pracowali w nowopowstałym oddziale w Mississauga w Kanadzie. Wejście na nowy rynek jest częścią strategii międzynarodowego rozwoju spółki, która posiada także swoje biura w Niemczech, Indiach, Malezji oraz w siedmiu miastach w Polsce.

Billennium jest obecne na rynkach zagranicznych już od wielu lat. Nasz know-how i doświadczenie w realizacji projektów w modelu rozproszonym pozwalają nam z powodzeniem realizować projekty zdalnie. Dzięki naszemu podejściu Follow-the-sun proces ten przebiega bardzo efektywnie, a nasi eksperci są dostępni 24/7/365. Czasem jednak specyfika projektów wymaga obecności lokalnej na danym rynku i większego wsparcia naszych specjalistów, ale dzięki temu możemy zacieśniać współpracę z klientami, pokazać duże zaangażowanie i lepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Tak właśnie jest w przypadku nowego oddziału w Kanadzie. Jeden z ważnych klientów Billennium rozwija tu swoje centrum R&D i potrzebuje naszego wsparcia w obszarach technologicznych, w których posiadamy bardzo bogate kompetencje – powiedział Piotr Chmielowski, General Manager Billennium Canada.

Spółka przewiduje, że Delivery Center w Mississauga w przeciągu najbliższych lat powtórzy sukces oddziałów w Indiach i Malezji, które zatrudniają obecnie blisko 200 specjalistów. Poza obsługą obecnych klientów spółka planuje również pozyskiwanie nowych projektów w Ameryce Północnej, a także rozszerzenie obszaru działania o zachodnie wybrzeże Kanady.

O Billennium

Billennium to zespół ponad 1300 specjalistów IT, który niezmiennie od 2003 roku przekracza granice technologii, aby dostarczać innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu. Nasze biura mieszczą się w Polsce, Niemczech, Kanadzie, Malezji i Indiach. Przeszło 18-letnie doświadczenie zdobyte w kooperacji z ponad 100 klientami pozwoliło nam wypracować elastyczny i optymalny model współpracy follow-the-sun (24/7/365). Dzięki niemu realnie wpływamy na rozwój organizacji naszych partnerów. Zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów IT z nowatorskim podejściem do tworzenia rozwiązań informatycznych, stale skupiających się na rzeczywistych potrzebach naszych klientów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.

Ochrona środowiska

Ponad 2 mld ludzi nie ma dostępu do czystej wody. To pogłębia ubóstwo i nierówności społeczne

Brak dostępu do wody pitnej to dziś codzienność m.in. w niektórych krajach Afryki Wschodniej. Idzie za tym nie tylko zwiększone ryzyko chorób, ale też pogłębiające się ubóstwo i nierówności społeczne. Mieszkańcy najbardziej dotkniętych suszą rejonów muszą się bowiem skupiać na poszukiwaniu wody zamiast na pracy czy nauce. ONZ szacuje, że realizacja do 2030 roku Celu 6. Zrównoważonego Rozwoju wymaga znacznego przyspieszenia.

Przemysł

Europejczycy popierają większe zaangażowanie UE w obronność. Prawie 90 proc. oczekuje ściślejszej współpracy państw członkowskich

90 proc. obywateli UE wskazuje, że państwa członkowskie powinny się bardziej zjednoczyć w obliczu obecnych wyzwań. Co istotne, dwie trzecie badanych oczekuje, że UE bardziej zaangażuje się w ich ochronę przed globalnymi zagrożeniami – wskazuje „Eurobarometr 2025”. Takie podejście jest dziś dominujące w większości krajów członkowskich. Sprzyjają temu także narzędzia proponowane przez KE na rzecz zwiększania inwestycji w rozwój zdolności obronnych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.