Billennium otwiera oddział zagraniczny w Kanadzie
Głównym zadaniem dla nowego Delivery Center w Ameryce Północnej jest zacieśnienie i rozwój współpracy z obecnymi klientami firmy. Dotychczas projekty dla tego regionu geograficznego były realizowane zdalnie przez ponad 100 specjalistów zlokalizowanych w Polsce i Indiach. Teraz zespół będzie uzupełniony o grupę ponad 15 ekspertów, przede wszystkim z obszarów sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i walidacji systemów skomputeryzowanych, którzy będą pracowali w nowopowstałym oddziale w Mississauga w Kanadzie. Wejście na nowy rynek jest częścią strategii międzynarodowego rozwoju spółki, która posiada także swoje biura w Niemczech, Indiach, Malezji oraz w siedmiu miastach w Polsce.
Billennium jest obecne na rynkach zagranicznych już od wielu lat. Nasz know-how i doświadczenie w realizacji projektów w modelu rozproszonym pozwalają nam z powodzeniem realizować projekty zdalnie. Dzięki naszemu podejściu Follow-the-sun proces ten przebiega bardzo efektywnie, a nasi eksperci są dostępni 24/7/365. Czasem jednak specyfika projektów wymaga obecności lokalnej na danym rynku i większego wsparcia naszych specjalistów, ale dzięki temu możemy zacieśniać współpracę z klientami, pokazać duże zaangażowanie i lepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Tak właśnie jest w przypadku nowego oddziału w Kanadzie. Jeden z ważnych klientów Billennium rozwija tu swoje centrum R&D i potrzebuje naszego wsparcia w obszarach technologicznych, w których posiadamy bardzo bogate kompetencje – powiedział Piotr Chmielowski, General Manager Billennium Canada.
Spółka przewiduje, że Delivery Center w Mississauga w przeciągu najbliższych lat powtórzy sukces oddziałów w Indiach i Malezji, które zatrudniają obecnie blisko 200 specjalistów. Poza obsługą obecnych klientów spółka planuje również pozyskiwanie nowych projektów w Ameryce Północnej, a także rozszerzenie obszaru działania o zachodnie wybrzeże Kanady.
O Billennium
Billennium to zespół ponad 1300 specjalistów IT, który niezmiennie od 2003 roku przekracza granice technologii, aby dostarczać innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu. Nasze biura mieszczą się w Polsce, Niemczech, Kanadzie, Malezji i Indiach. Przeszło 18-letnie doświadczenie zdobyte w kooperacji z ponad 100 klientami pozwoliło nam wypracować elastyczny i optymalny model współpracy follow-the-sun (24/7/365). Dzięki niemu realnie wpływamy na rozwój organizacji naszych partnerów. Zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów IT z nowatorskim podejściem do tworzenia rozwiązań informatycznych, stale skupiających się na rzeczywistych potrzebach naszych klientów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.