Billennium prezentuje Inperly w warszawskim Centrum Technologii Microsoft
Billennium, polska spółka tworząca rozwiązania IT dla biznesu, została jednym z wystawców w Alei Innowacji w warszawskim Centrum Technologii Microsoft. Firma zaprezentowała tam kiosk Inperly - cyfrową platforma komunikacji z klientem, która umożliwia przeprowadzanie całego procesu doradztwa czy sprzedaży usługi całkowicie zdalnie.
Aleja Innowacji w Centrum Technologii Microsoft (MTC) to jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej centrum pokazowe, w którym Microsoft oraz jego globalni i lokalni partnerzy prezentują nowoczesne rozwiązania oparte na technologiach tej firmy, wspierające cyfrową transformację w biznesie. Ponad 120 firm partnerskich Microsoftu zgromadzonych w MTC demonstruje przede wszystkim przykłady realnych zastosowań technologii odpowiadających na potrzeby branż, takich jak finanse, handel detaliczny, ochrona zdrowia czy przemysł. Dotyczy to zarówno podmiotów działających w środowisku w pełni cyfrowym, jak również tych, które łączą efektywnie świat wirtualny z fizycznym. Jednym z prezentowanych rozwiązań jest wolnostojący kiosk Inperly, służący do cyfrowej obsługi klienta, który został stworzony przez Billennium w oparciu o chmurę Microsoft Azure.
Cyfrowe kanały obsługi klienta przyszłością branży finansowej
Jak pokazało badanie pt. „Jak Polacy korzystają z kanałów cyfrowych”, przeprowadzone jesienią 2020 roku przez EY i Billennium, 49 proc. Polaków w okresie pandemii korzystało ze zdalnych kanałów komunikacji z firmą, a 59 proc. wykorzystywało je do kontaktów z bankami, ubezpieczycielami czy firmami komunikacyjnymi. Co więcej, 86 proc. badanych korzystało z tej formy kontaktu, a 80 proc z nich ocenia ją pozytywnie. Wiele firm skupiło się na rozwoju nowych narzędzi ułatwiających komunikację. Przykładem może być platforma Inperly, która pozwala na przeprowadzenie procesów doradztwa i sprzedaży całkowicie zdalnie, począwszy od potwierdzenia tożsamości, prezentacji oferty, aż po podpisanie umowy.
System ten może funkcjonować jako aplikacja przeglądarkowa lub mobilna, element już funkcjonującego rozwiązania albo wolnostojący kiosk w placówce firmy lub przestrzeni wspólnej, np. na lotnisku czy w centrum handlowym. Główną zaletą rozwiązania jest lepsza dostępność usług obsługi i doradztwa klienta oraz bardziej efektywne wykorzystania zasobów kadrowych firmy. Inperly w formie kiosków jest aktualnie implementowane przez jednego z operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, a także zostało wdrożone przez sieć banków spółdzielczych w Niemczech.
Inperly jest rozwiązaniem skrojonym na obecne czasy. Jak wynika z naszego badania trendów technologicznych w branży finansowej, firmy działające z tym sektorze muszą szukać oszczędności, a najłatwiej znaleźć je w kosztach operacyjnych. Często też zmagają się one z ograniczoną dostępnością pracowników w konkretnych lokalizacjach. Z drugiej strony klienci oczekują obsługi na odpowiednim poziomie i rozwiązania swoich problemów. Doświadczenia zdobyte przy dotychczasowych wdrożeniach Inperly pokazały nam, że w obu tych kwestiach rozwiązaniem może być właśnie nasza platforma. Kioski Inperly pozwoliły np. na wydłużenie czasu działania placówek (bez obciążania zatrudnionego personelu) i znacznie lepsze wykorzystanie czasu pracy konsultantów, bo obsługą zajmowały się osoby nie obłożone w danym momencie pracą. Kioski Inperly wykorzystywane przez operatora telekomunikacyjnego w jego placówkach w Warszawie pozwoliły też znacznie zmniejszyć kolejki, bo dotychczasowi klienci mogli rozwiązać swoje sprawy z pomocą wirtualnego doradcy, a obsługą nowych zajmowali się konsultanci na miejscu – powiedział Albert Śliwka, Channel Executive z firmy Billennium.
Hybrydowy kanał komunikacji dla edukacji użytkowników
Prezentowany w Alei Innowacji kiosk Inperly jest rozwiązaniem hybrydowym, który łączy świat wirtualny z rzeczywistym. Oznacza to, że użytkownik może skorzystać z niego w oddziale np. banku, natomiast konsultant obsługuje stanowisko ze zdalnej lokalizacji. Poza główną rolą, czyli obsługą klienta, procesem doradztwa czy sprzedaży, kiosk ma też przybliżyć możliwości komunikacji online, pokazać, że to rozwiązanie przyjazne i intuicyjne, które pozwala załatwić każdą sprawę czy problem użytkownika. Kiosk w takiej formie jest wyposażony w ekran do połączeń video i przeglądania dokumentów, klawiaturę, kamerę do obsługi połączeń, kamerę dokumentową, pad do podpisów, ale lista? możliwych konfiguracji jest znacznie dłuższa. Urządzenie może posiadać również czytnik linii papilarnych, a sama aplikacja zostać rozbudowana np. o chatboty czy oprogramowanie do rozpoznawania twarzy. Klient, aby skorzystać z systemu czy autoryzować działania, powinien zeskanować dokument za pomocą kamery dokumentowej lub np. skorzystać z takiej opcji w aplikacji operatora usług.
Liczba możliwych konfiguracji Inperly zależy praktycznie tylko od oczekiwań i możliwości technologicznych operatora usługi, a przecież i w tym zakresie możemy zadbać o jego rozwój. System można rozbudować o kalendarz, zintegrować z CRM-em czy z systemem call center. Inperly możemy dostarczyć również jako samo API albo tylko poszczególne moduły np. video czy KYC. Naszą wartością jest przede wszystkim know how i znajomość procesu customer experience. Pełnimy rolę doradczą dla klientów b2b, pomagamy we wdrożeniu w organizacji procesu – dodaje Albert Śliwka.
Kiosk Inperly jest dostępny od 18 października 2021 roku w Alei Innowacji w Centrum Technologicznym Microsoft. Pełna prezentacja możliwości i poszczególnych scenariuszy Inperly jest możliwa po wcześniejszym umówieniu spotkania z Michałem Falkowskim (michal.falkowski@billennium.pl), który odpowiada za kontakt z potencjalnymi klientami Inperly.
O Billennium
Billennium to zespół ponad 1500 specjalistów IT, który niezmiennie od 2003 roku przekracza granice technologii, aby dostarczać innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu. Nasze biura mieszczą się w Polsce, Niemczech, Kanadzie, Malezji i Indiach. Przeszło 18-letnie doświadczenie zdobyte w kooperacji z ponad 100 klientami pozwoliło nam wypracować elastyczny i optymalny model współpracy follow-the-sun (24/7/365). Dzięki niemu realnie wpływamy na rozwój organizacji naszych partnerów. Zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów IT z nowatorskim podejściem do tworzenia rozwiązań informatycznych, stale skupiających się na rzeczywistych potrzebach naszych klientów.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.