Komunikaty PR

Billennium prezentuje Inperly w warszawskim Centrum Technologii Microsoft

2021-10-21  |  15:00
Biuro prasowe

Billennium, polska spółka tworząca rozwiązania IT dla biznesu, została jednym z wystawców w Alei Innowacji w warszawskim Centrum Technologii Microsoft. Firma zaprezentowała tam kiosk Inperly - cyfrową platforma komunikacji z klientem, która umożliwia przeprowadzanie całego procesu doradztwa czy sprzedaży usługi całkowicie zdalnie.

Aleja Innowacji w Centrum Technologii Microsoft (MTC) to jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej centrum pokazowe, w którym Microsoft oraz jego globalni i lokalni partnerzy prezentują nowoczesne rozwiązania oparte na technologiach tej firmy, wspierające cyfrową transformację w biznesie. Ponad 120 firm partnerskich Microsoftu zgromadzonych w MTC demonstruje przede wszystkim przykłady realnych zastosowań technologii odpowiadających na potrzeby branż, takich jak finanse, handel detaliczny, ochrona zdrowia czy przemysł. Dotyczy to zarówno podmiotów działających w środowisku w pełni cyfrowym, jak również tych, które łączą efektywnie świat wirtualny z fizycznym. Jednym z prezentowanych rozwiązań jest wolnostojący kiosk Inperly, służący do cyfrowej obsługi klienta, który został stworzony przez Billennium w oparciu o chmurę Microsoft Azure.

Cyfrowe kanały obsługi klienta przyszłością branży finansowej

Jak pokazało badanie pt. „Jak Polacy korzystają z kanałów cyfrowych”, przeprowadzone jesienią 2020 roku przez EY i Billennium, 49 proc. Polaków w okresie pandemii korzystało ze zdalnych kanałów komunikacji z firmą, a 59 proc. wykorzystywało je do kontaktów z bankami, ubezpieczycielami czy firmami komunikacyjnymi. Co więcej, 86 proc. badanych korzystało z tej formy kontaktu, a 80 proc z nich ocenia ją pozytywnie. Wiele firm skupiło się na rozwoju nowych narzędzi ułatwiających komunikację. Przykładem może być platforma Inperly, która pozwala na przeprowadzenie procesów doradztwa i sprzedaży całkowicie zdalnie, począwszy od potwierdzenia tożsamości, prezentacji oferty, aż po podpisanie umowy.

System ten może funkcjonować jako aplikacja przeglądarkowa lub mobilna, element już funkcjonującego rozwiązania albo wolnostojący kiosk w placówce firmy lub przestrzeni wspólnej, np. na lotnisku czy w centrum handlowym. Główną zaletą rozwiązania jest lepsza dostępność usług obsługi i doradztwa klienta oraz bardziej efektywne wykorzystania zasobów kadrowych firmy. Inperly w formie kiosków jest aktualnie implementowane przez jednego z operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, a także zostało wdrożone przez sieć banków spółdzielczych w Niemczech.

Inperly jest rozwiązaniem skrojonym na obecne czasy. Jak wynika z naszego badania trendów technologicznych w branży finansowej, firmy działające z tym sektorze muszą szukać oszczędności, a najłatwiej znaleźć je w kosztach operacyjnych. Często też zmagają się one z ograniczoną dostępnością pracowników w konkretnych lokalizacjach. Z drugiej strony klienci oczekują obsługi na odpowiednim poziomie i rozwiązania swoich problemów. Doświadczenia zdobyte przy dotychczasowych wdrożeniach Inperly pokazały nam, że w obu tych kwestiach rozwiązaniem może być właśnie nasza platforma. Kioski Inperly pozwoliły np. na wydłużenie czasu działania placówek (bez obciążania zatrudnionego personelu) i znacznie lepsze wykorzystanie czasu pracy konsultantów, bo obsługą zajmowały się osoby nie obłożone w danym momencie pracą. Kioski Inperly wykorzystywane przez operatora telekomunikacyjnego w jego placówkach w Warszawie pozwoliły też znacznie zmniejszyć kolejki, bo dotychczasowi klienci mogli rozwiązać swoje sprawy z pomocą wirtualnego doradcy, a obsługą nowych zajmowali się konsultanci na miejscu – powiedział Albert Śliwka, Channel Executive z firmy Billennium.

Hybrydowy kanał komunikacji dla edukacji użytkowników

Prezentowany w Alei Innowacji kiosk Inperly jest rozwiązaniem hybrydowym, który łączy świat wirtualny z rzeczywistym. Oznacza to, że użytkownik może skorzystać z niego w oddziale np. banku, natomiast konsultant obsługuje stanowisko ze zdalnej lokalizacji. Poza główną rolą, czyli obsługą klienta, procesem doradztwa czy sprzedaży, kiosk ma też przybliżyć możliwości komunikacji online, pokazać, że to rozwiązanie przyjazne i intuicyjne, które pozwala załatwić każdą sprawę czy problem użytkownika. Kiosk w takiej formie jest wyposażony w ekran do połączeń video i przeglądania dokumentów, klawiaturę, kamerę do obsługi połączeń, kamerę dokumentową, pad do podpisów, ale lista? możliwych konfiguracji jest znacznie dłuższa. Urządzenie może posiadać również czytnik linii papilarnych, a sama aplikacja zostać rozbudowana np. o chatboty czy oprogramowanie do rozpoznawania twarzy. Klient, aby skorzystać z systemu czy autoryzować działania, powinien zeskanować dokument za pomocą kamery dokumentowej lub np. skorzystać z takiej opcji w aplikacji operatora usług.

Liczba możliwych konfiguracji Inperly zależy praktycznie tylko od oczekiwań i możliwości technologicznych operatora usługi, a przecież i w tym zakresie możemy zadbać o jego rozwój. System można rozbudować o kalendarz, zintegrować z CRM-em czy z systemem call center. Inperly możemy dostarczyć również jako samo API albo tylko poszczególne moduły np. video czy KYC. Naszą wartością jest przede wszystkim know how i znajomość procesu customer experience. Pełnimy rolę doradczą dla klientów b2b, pomagamy we wdrożeniu w organizacji procesu – dodaje Albert Śliwka.

Kiosk Inperly jest dostępny od 18 października 2021 roku w Alei Innowacji w Centrum Technologicznym Microsoft. Pełna prezentacja możliwości i poszczególnych scenariuszy Inperly jest możliwa po wcześniejszym umówieniu spotkania z Michałem Falkowskim (michal.falkowski@billennium.pl), który odpowiada za kontakt z potencjalnymi klientami Inperly.

O Billennium

Billennium to zespół ponad 1500 specjalistów IT, który niezmiennie od 2003 roku przekracza granice technologii, aby dostarczać innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu. Nasze biura mieszczą się w Polsce, Niemczech, Kanadzie, Malezji i Indiach. Przeszło 18-letnie doświadczenie zdobyte w kooperacji z ponad 100 klientami pozwoliło nam wypracować elastyczny i optymalny model współpracy follow-the-sun (24/7/365). Dzięki niemu realnie wpływamy na rozwój organizacji naszych partnerów. Zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów IT z nowatorskim podejściem do tworzenia rozwiązań informatycznych, stale skupiających się na rzeczywistych potrzebach naszych klientów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Przyjęcie strategii multicloud: dlaczego 71% sektora finansowego mówi „tak”? Biuro prasowe
2024-04-19 | 12:30

Przyjęcie strategii multicloud: dlaczego 71% sektora finansowego mówi „tak”?

W dzisiejszym szybko rozwijającym się świecie technologii, sektor finansowy stoi przed wyjątkowymi wyzwaniami i możliwościami. Według raportu State of Application Strategy opracowanego
IT i technologie Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
2024-04-19 | 11:00

Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens

Universal Robots (UR), wiodąca na świecie firma produkująca roboty współpracujące (coboty), zintegrowała interfejs SRCI (ang. Standard Robot Command Interface,  standardowy
IT i technologie PowerWalker VFI 1000 ICT IoT — zasilacz UPS, którego obsłużysz za pomocą smartfo
2024-04-19 | 11:00

PowerWalker VFI 1000 ICT IoT — zasilacz UPS, którego obsłużysz za pomocą smartfo

W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się produkty z kategorii Internet of Things. Jak się okazuje, zaliczyć do nich możemy nawet zasilacze awaryjne, a PowerWalker VFI

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze

Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.

Infrastruktura

Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach

W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.