Bitdefender Internet Security 25.0 z najwyższym wyróżnieniem AV-Comparatives
Test AV-Comparatives sprawdza oprogramowanie bezpieczeństwa pod kątem wykrywalnościci wirusów oraz możliwości zapobiegania wprowadzaniu zmian przez złośliwe oprogramowanie. W niektórych przypadkach program antywirusowy może nie rozpoznać nieaktywnej próbki złośliwego oprogramowania, ale rozpozna ją, kiedy jest aktywna. Poza tym wiele antywirusów wykorzystuje wykrywanie behawioralne do wyszukiwania i blokowania prób wykonania zmian systemowych typowych dla malware’u. Test AV-Comparatives mierzy ogólną zdolność produktów zabezpieczających do ochrony systemu przed złośliwymi programami. Autorzy sprawdzają również skuteczność narzędzi w świecie rzeczywistym i podczas badania pobierają próbki złośliwego oprogramowania z aktywnych adresów URL, umożliwiając korzystanie z takich funkcji, jak blokowanie adresów URL.
Oprogramowanie Bitdefender Internet Security 25.0 wykazało się 100 procentową skutecznością w teście ochrony online i po 96,8 proc. w wykrywalności trybie online oraz offline. Produkt otrzymał najwyższe wyróżnienie AV-Comparatives Advanced Malware Protection z maksymalną liczbą „trzech gwiazdek”.
Wszystkie produkty uczestniczące w badaniu zostały zainstalowane na w pełni aktualnym 64-bitowym systemie Microsoft Windows 10. Produkty były testowane na początku marca z domyślnymi ustawieniami i przy użyciu ich najnowszych aktualizacji. Zestaw testowy użyty w tym teście składał się z 10013 próbek złośliwego oprogramowania.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.