Bitdefender na liście finalistów SC Trust and Excellence Awards
Każdego roku specjaliści zajmujący się cyberbezpieczeństwem przeglądają setki zgłoszeń nadsyłanych do organizatorów konkursu SC Trust and Excellence Awards. Nagrody przyznawane są produktom, osobom oraz producentom. Inicjatorzy konkursu przyznają, że w tym roku napłynęła rekordowa liczba wniosków. Bitdefender znalazł się w piątce finalistów kategorii „Best Threat Detection Technology”, która obejmuje rozwiązania do wykrywania oraz usuwania nieprawidłowości występujących w całej sieci, w tym również urządzeniach mobilnych, aplikacjach chmurowych czy przedmiotach Internetu Rzeczy. Tego typu produkty rozpoznają nie tylko obecność intruzów wewnątrz sieci, ale również kiedy poruszają się w jej obrębie.
Jury konkursu wyróżniło oprogramowanie Bitdefender Endpoint Detection and Response. Eksperci zwracają uwagę na fakt, iż jest to samodzielny produkt komplementarny z technologiami prewencji innych firm, integrujący uczenie maszynowe, skanowanie w chmurze i analizator piaskownicy. Zastosowanie powyższych rozwiązań pozwala wykrywać działania cyberprzestępców, które wymykają się spod kontroli tradycyjnym mechanizmom chroniącym urządzenia końcowe.
SC Media, organizator SC Trust and Excellence Awards, już od trzech dekad zajmuje się cyberbezpieczeństwem, dzieląc się z czytelnikami spostrzeżeniami ekspertów branżowych, pogłębionymi analizami, aktualnymi wiadomościami, a także niezależnymi recenzjami produktów.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.