Bitdefender zdobywa najwyższe oceny w teście VBSpam
Test VBSpam to niezależne badanie, które analizuje skuteczność rozwiązań zabezpieczających pocztę e-mail pod kątem wykrywania niechcianych wiadomości, takich jak m.in malspsam, phishing, wyłudzenia, nachalna promocja itp. Zgodnie z metodologią testowania produkty uzyskują certyfikat VBSpam, jeśli wartość końcowego wyniku wynosi przynajmniej 98 proc. Natomiast oprogramowanie, które osiągnie wskaźnik wykrywania spamu na poziomie 99,50 proc. lub wyższym oraz nie wygeneruje fałszywych alarmów otrzymuje nagrodę VBSpam +.
W testach przeprowadzonych od 7 do 23 sierpnia wzięło udział sześć pełnych rozwiązań zabezpieczających pocztę e-mail, jedno rozwiązanie skonfigurowane indywidualnie i cztery różnego rodzaju czarne listy. Najnowsze testy, oprócz oceny skuteczności produktu w walce ze spamem, skupiały się na wiadomościach e-mail, które poprzez załączniki lub adresy URL prowadzą bezpośrednio do złośliwego działania. Do badania zebrano 147 208 wiadomości, z czego 144 192 było spamem, 33 091 dostarczono z Project Honey Pot, a pozostałe 111 101 z Abusix.
Bitdefender Security for Mail Servers 3.1.7 uzyskał wskaźnik przechwytywania spamu na poziomie 99,94 proc i nie wygenerował żadnego fałszywego alarmu. To już piąty test z rzędu, w którym Bitdefender zajmuje pierwsze miejsce. Ciekawostką jest fakt, iż Bitdefender jest jedynym produktem antyspamowym, który uzyskał certyfikat VBSpam we wszystkich porównawczych 65 testach antyspamowych Virus Bulletin.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.