Komunikaty PR

Bookero z wyraźnymi wzrostami. „Badamy rynki zagraniczne”

2023-08-31  |  21:00
Biuro prasowe

Fot. Bookero/oLIVE media

Bookero, polski start-up dostarczający system rezerwacji online, notuje wyraźne wzrosty. Przychody firmy wzrosły w stosunku do ostatniego roku o 27 proc., liczba użytkowników o 38 proc., a liczba rezerwacji o 58 proc., dochodząc do 250 tys. miesięcznie. Kolejnym krokiem w rozwoju Bookero jest ekspansja zagraniczna.

Ksiądz, ezoteryczka czy dźwiękoterapeuta, ale też prawnik, psycholog albo mechanik samochodowy. Te zawody dzieli niemal wszystko, ale łączy możliwość zapisu na konkretny termin wizyty. Zamiast mailowo lub telefonicznie dowiadywać się o ich dostępność, na wielu stronach można znaleźć kalendarz z możliwością zabukowania konkretnego dnia i godziny. Tego typu system rezerwacji dostarcza właśnie Bookero. Platforma oferuje elastyczny system rezerwacji, skierowany nie tylko do konkretnych branż, ale do wszystkich rodzajów biznesów. 

Bookero rośnie. W planach ekspansja zagraniczna

Za pośrednictwem Bookero można też zarezerwować wizytę w wybranych urzędach. Platforma staje się coraz bardziej popularna, co przekłada się na notowane od kilku lat wzrosty. Przychody firmy w stosunku do ostatniego roku zwiększyły się o 27 proc., liczba użytkowników o 38 proc., a liczba rezerwacji o 58 proc., dochodząc do 250 tys. miesięcznie. Jak mówi założyciel i CEO Bookero Paweł Nowakowski, poza dalszym budowaniem pozycji na polskim rynku, kolejnym krokiem w rozwoju jest ekspansja zagraniczna.

- Analizujemy różne rynki pod kątem obecności konkurencji i nasycenia usługami tego typu – mówi Nowakowski. Jak podkreśla, Bookero oferuje przejrzysty system do zarządzania rezerwacjami, od których nie jest pobierana prowizja. Twórca start-upu przypomina, że nowi klienci mogą skorzystać z bezpłatnego dwutygodniowego okresu próbnego. Firma przygotowuje też specjalną ofertę dla klientów z branży beauty, którzy będa mogli skorzystać z jej najnowszego udogodnienia – związanego z usługą Zarezerwuj z Google.

Bookero zintegrowane z Google. Start-up działa charytatywnie 

Bookero ogłosiło integrację z popularną funkcją Google w lipcu. Firmy, które korzystają z systemu, zyskają dodatkowy niebieski przycisk „zarezerwuj” widoczny na wizytówce, która wyświetla się na Mapach lub w Wyszukiwarce Google. Po jego kliknięciu użytkownik otrzyma informacje o oferowanych cenach i usługach wraz z kalendarzem ich dostępności. Bookero jest jednym z dwóch polskich produktów z segmentu rezerwacji online zintegrowanych z Zarezerwuj z Google.

W minionych miesiącach system był wykorzystywany do koordynacji działań wolontariuszy niosących pomoc osobom poszkodowanym w wyniku wojny w Ukrainie. Współpracę ze Bookero przedłużyło też Centrum Służby Rodzinie w Łodzi, a zaowocuje ona rezerwacją terminów na porady psychologiczne, prawne oraz dyżury specjalistów: funkcjonariuszy policji, pedagoga czy doradcy zawodowego. Start-up wspiera też schroniska dla zwierząt, udostępniając im za darmo swój system rezerwacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.