Brother podpisał umowę z BlueStar na dystrybucję drukarek termicznych w Europie
Brother rozpoczął współpracę z firmą BlueStar™ – wiodącym światowym dystrybutorem rozwiązań z zakresu technologii identyfikacji cyfrowej, mobilności, punktów sprzedaży, RFID, Digital Signage i bezpieczeństwa – na rynku europejskim.
Celem współpracy jest wprowadzenie linii Auto ID firmy Brother na rynek europejski wraz z usługami BlueStar. Dzięki tej współpracy resellerzy zyskają rozwiązania, które umożliwią kompleksowy rozwój biznesu i wsparcie marketingowe. W ramach umowy pełne portfolio drukarek termicznych Auto ID firmy Brother będzie dostępne do dystrybucji przez BlueStar, w tym drukarki mobilne PJ i RJ, nabiurkowe TD oraz przemysłowe TJ.
„BlueStar dąży do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w branży, co jest zgodne z etosem firmy Brother „At your side”. Pozwoli nam to dostarczać najwyższej jakości rozwiązania w najlepszy możliwy sposób” – komentuje Andrew Broadbent, European Product Manager - Speciality Print Solutions, w Brother International Europe.
„Od kilku lat BlueStar i Brother z powodzeniem współpracują w celu rozwoju rynku technologii druku w USA. Cieszymy się, że możemy uzupełnić naszą globalną obecność dzięki nowej umowie” – mówi Manel Baranera, dyrektor operacyjny w BlueStar EMEA. „Jesteśmy podekscytowani możliwością zaoferowania tak szerokiej gamy produktów, która będzie stanowić doskonałą okazję biznesową dla sporej liczby resellerów w całej Europie”.
Umowa obowiązuje od czerwca 2021 r. i obejmie asortyment firmy Brother w zakresie druku termicznego i etykietowania Auto ID.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.