Komunikaty PR

Brother rozbudowuje portfolio o 3 monochromatyczne urządzenia laserowe typu 3w1

2024-04-16  |  13:00
Biuro prasowe

Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.

Nowe modele w portfolio Brother pozwalają na monochromatyczne drukowanie laserowe, kopiowanie oraz skanowanie – dzięki temu organizacja może znacznie przyspieszyć digitalizacje zasobów. Dodatkowo urządzenia zapewniają organizacji najwyższy poziom cyberbezpieczeństwa. Dostępne w modelach funkcje ochrony są zgodne z najnowszymi normami branżowymi dotyczącymi ochrony prywatności i przetwarzanych danych.

DCP-L2600D

  • Prędkość druku do 34 stron na minutę oraz druk dwustronny do 16 stron na minutę
  • 2 wierszowy LCD na panelu sterowania
  • Interfejs USB i 128 MB pamięci wewnętrznej
  • Podajnik papieru na 250 arkuszy
  • W zestawie z urządzeniem otrzymujesz toner o wydajności 700 stron
  • W sprzedaży dostępny toner o maksymalnej wydajności do 3 000 stron

DCP-L2622DW

  • Prędkość druku do 34 stron na minutę oraz druk dwustronny do 16 stron na minutę
  • 2 wierszowy LCD na panelu sterowania
  • WiFi 5GHz i USB i 256 MB pamięci wewnętrznej
  • Podajnik papieru na 250 arkuszy
  • Do urządzenia dołączamy toner o wydajności do 700 stron
  • W sprzedaży dostępny toner o maksymalnej wydajności 3 000 stron

DCP-L2640DN

  • Prędkość druku do 34 stron na minutę oraz druk dwustronny do 16 stron na minutę
  • Skanowanie do 22,5 obrazów na minutę
  • 2 wierszowy LCD na panelu sterowania
  • Interfejsy Fast Ethernet i USB i 256 MB pamięci wewnętrznej
  • Automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 50 arkuszy
  • Podajnik papieru na 250 arkuszy
  • Do urządzenia dołączamy toner o wydajności
    1 200 stron
  • W sprzedaży dostępny toner o maksymalnej wydajności 3 000 stron

Modele DCP-L2622DW oraz DCP-L2640DN umożliwiają podłączenie do sieci i dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z aplikacji Brother Mobile Connect. Rozwiązanie pozwala jeszcze bardziej usprawnić proces druku oraz skanowania zlecając oraz monitorując procesy z pozycji telefonu.

Powyższe modele wprowadzone do portfolio Brother są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.