Brother rozpoczął współpracę z NiceLabel
Brother rozpoczął współpracę z NiceLabel, wiodącym deweloperem oprogramowania do projektowania etykiet i zarządzania nimi. To partnerstwo rozbudowuje portfolio Brother o narzędzia do zarządzania oznaczeniami. W ramach tej współpracy już od maja 2021 r. zostanie rozszerzony zasób oznaczeń termicznych firmy Brother, a użytkownik zyska możliwość zarządzania wieloma formami etykiet z jednej platformy.
System zarządzania oznaczeniami NiceLabel może przenieść projektowanie i konserwację etykiet z działu IT w ręce użytkowników biznesowych umożliwiając im znacznie szybsze reagowanie na zmiany oznaczeń, co pozwala zaoszczędzić czas i zwolnić kosztowne zasoby zespołu IT.
„Z przyjemnością ogłaszamy globalne partnerstwo z NiceLabel, które umożliwi naszym klientom, korzystającym z drukarek termicznych Brother, znaczne uproszczenie procesów etykietowania. Użytkownicy urządzeń drukujących oznaczenia zyskują nie tylko nowe możliwości wydruku, ale również gwarancję dokładności i zgodności etykiet” – powiedział Andrew Broadbent, European Product Manager – Speciality Print Solutions w Brother.
„Jesteśmy dumni z naszego nowego partnerstwa z Brother i sposobności zapewnienia większej liczbie użytkowników możliwości znacznego zwiększenia wydajności druku” - skomentował Greg Tanner, wiceprezes ds. Aliansów w NiceLabel.
System zarządzania etykietami NiceLabel zawiera wszystko, czego potrzeba, aby cyfrowo przekształcić procesy znakowania i ustandaryzować druk etykiet za pomocą jednej platformy. Dzięki temu użytkownicy wykonują prostszą i bardziej elastyczną pracę. To rozwiązanie pozwala również szybciej reagować na zmieniające się warunki rynkowe oraz wymagania, a także szybciej wprowadzać produkty na rynek oraz skuteczniej podnosić konkurencyjność biznesu.
Klienci Brother posiadający mobilne drukarki etykiet i pokwitowań RJ, stacjonarne drukarki etykiet TD i przemysłowe drukarki etykiet TJ mogą teraz pobierać sterowniki do drukarek ze strony internetowej NiceLabel:
https://www.nicelabel.com/downloads/nicedrivers/brother
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.