Brother wprowadza na rynek nowe drukarki InkBenefit Plus
Brother zaktualizował swoje portfolio o nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne, które oferują duże możliwości i wysoką wydajność. Drukarki z serii InkBenefit Plus z systemem uzupełniania zbiorników z atramentem pozwalają na wydruk nawet 15 000 stron w kolorze czarnym.
Nowa linia drukarek InkBenefit Plus składa się z siedmiu nowych urządzeń, które charakteryzują się wysoką prędkością druku zbliżoną do domowych kolorowych urządzeń laserowych. Kompaktowe modele DCP-T220, DCP-T420W i DCP-T425W drukują 16 obrazów na minutę w czerni i 9 obrazów na minutę w kolorze. Posiadające wyświetlacz DCP-T520W, DCP-T525W, wydrukują w minutę 17 obrazów w czerni oraz 9,5 obraza w kolorze. W najwyższych modelach z serii DCP-T720DW i MFC-T920DW prędkość w czerni i bieli będzie taka sama, natomiast zmniejszy się znacznie czas oczekiwania na kolorowe wydruki, urządzenia pozwalają na wygenerowanie prawie 16,5 obrazów na minutę.
Każde urządzenie z tej serii wyposażono w łatwy w obsłudze system zbiorników z atramentem o wysokiej wydajności. Wszystkie urządzenia są wyposażone w cztery butelki z atramentem o dużej pojemności, przy czym urządzenia MFC-T920DW, DCP-T720DW, DCP-T525W i DCP-T520W zostały wyposażone w dodatkowe opakowanie czarnego atramentu pozwalające na wydrukowanie do 15 000 stron. Wszystkie modele z serii posiadają zamkniętą kasetę na papier mieszczącą do 150 arkuszy oraz dodatkowy podajnik na papier innego formatu lub typu. W MFC-T920DW jest to podajnik wielofunkcyjny na 80 arkuszy, pozostałe modele są wyposażone w podajnik ręczny na 1 arkusz.
„W odpowiedzi na potrzeby konsumentów wprowadziliśmy do portfolio Brother nową linię kompaktowych urządzeń InkBenefit Plus, które sprawdzą się w każdym domowym biurze. Drukarki zostały wyposażone w przydatne funkcje ułatwiające obsługę, a dzięki dużym pojemnikom z atramentem, pozwalają na zmniejszenie kosztów wydruków” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Nowe urządzenia atramentowe oferują szereg funkcji i rozwiązań, między innymi, szybkie i bezpieczne drukowanie bez konieczności podłączania kablem z laptopem. Łączność bezprzewodowa w najnowszej serii InkBenefit Plus ułatwia dostęp do urządzenia innym użytkownikom, pozwala także na bezpośredni druk z telefonu komórkowego lub tabletu – dzięki temu drukowanie jest o wiele prostsze. Wszystkie bezprzewodowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne z nowej serii InkBenefit Plus umożliwiają druk za pomocą rozwiązania Email Print, dzięki któremu użytkownik może wysyłać wydruki do urządzenia, nie będąc w tej samej sieci bezprzewodowej. Wybrane modele są kompatybilne z technologią Apple AirPrint (DCP-T520W, DC-T525W, DCP-T720DW, MFC-T920DW) lub autorskim rozwiązaniem Brother Web Connect (MFC-T920DW), które umożliwia skanowanie plików bezpośrednio do Dropbox, Google Drive, Evernote, Box, OneNote czy OneDrive.
„Modele DCP-T720DW i MFC-T920DW posiadają funkcję automatycznego drukowania dwustronnego, dzięki czemu użytkownik może nie tylko oszczędzać czas, ale również zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko. Dodatkowo są one wyposażone w automatyczny podajnik dokumentów na 20 arkuszy, co zwiększą wygodę i przyspiesza procesy skanowania oraz kopiowania” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Urządzenia Brother z serii InkBenefit Plus są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji na stronie www.brother.pl). Więcej szczegółów na www.brother.pl.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.