Brother został sponsorem PreZero Grand Prix PLS
Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki S.A., będzie również wspierać letnie rozgrywki PreZero Grand Prix PLS. To kolejne rozszerzenie współpracy PLS S.A. ze znaną światową marką, która była też partnerem marcowego turnieju finałowego TAURON Pucharu Polski.
Niespełna rok temu Brother i PLS S.A. podpisały umowę o współpracy w trakcie całego sezonu ligowego, następnie umowę rozszerzono o turniej finałowy TAURON Pucharu Polski, a teraz zdecydowano się na współpracę przy rozgrywkach PreZero Grand Prix PLS. Letnie turnieje na piasku odbędą się w dniach 29 lipca - 1 sierpnia w Gdańsku oraz 5-8 sierpnia w Krakowie.
– Jesteśmy dumni z faktu, że nasz sponsor kolejny raz chce rozszerzyć współpracę, co tylko potwierdza, że jest zadowolony z efektów sponsorowania ligowej siatkówki. Firma Brother, która jest znaną na całym świecie globalną marką, stała się znaczącym sponsorem rozgrywek organizowanych przez PLS. Dzięki tej współpracy możemy tworzyć jeszcze lepsze widowiska siatkarskie – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.
– Usatysfakcjonowani dotychczasową współpracą z PLS postanowiliśmy rozszerzyć jej zakres. Chcemy dalej wspierać rosnący potencjał i misję Polskiej Ligi Siatkówki. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest ten sport dla polskich kibiców, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mieli przyjemność współtworzyć te wydarzenia i umacniać pozycję ligowej siatkówki – dodaje Piotr Baca Country Manager Brother Polska.
Firma Brother, założona w 1908 roku w Nagoi w Japonii, jest od ponad sześćdziesięciu lat obecna na europejskim rynku. Firma oferuje produkty i usługi klientom na całym świecie. Obecnie linia produktów firmy Brother obejmuje nie tylko maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również maszyny przemysłowe oraz sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami Brother. Inspiracją i celem dla firmą są słowa „at your side”, czyli „po twojej stronie”. To znacznie więcej niż tworzenie i udoskonalanie produktów dobrych – to także filozofia firmy Brother, aby oferować swoim klientom produkty najlepsze w swojej klasie i unikatowe.
Brother działa w Polsce od 2005 roku. Początkowo była przedstawicielstwem Brother International Austria GmbH Sp. z o.o., które 1 września 2008 roku przekształcono w Brother Polska Sp. z o.o. W 2016 roku nastąpiło transgraniczne połączenie spółki Brother Polska Sp. z o.o. ze spółką Brother Central and Eastern Europe GmbH.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.