Komunikaty PR

Brother został sponsorem PreZero Grand Prix PLS

2021-07-22  |  10:30
Biuro prasowe

Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki S.A., będzie również wspierać  letnie rozgrywki PreZero Grand Prix PLS. To kolejne rozszerzenie współpracy PLS S.A. ze znaną światową marką, która była też partnerem marcowego turnieju finałowego TAURON Pucharu Polski.

Niespełna rok temu Brother i PLS S.A. podpisały umowę o współpracy w trakcie całego sezonu ligowego, następnie umowę rozszerzono o turniej finałowy TAURON Pucharu Polski, a teraz zdecydowano się na współpracę przy rozgrywkach PreZero Grand Prix PLS. Letnie turnieje na piasku odbędą się w dniach 29 lipca - 1 sierpnia w Gdańsku oraz 5-8 sierpnia w Krakowie.

– Jesteśmy dumni z faktu, że nasz sponsor kolejny raz chce rozszerzyć współpracę, co tylko potwierdza, że jest zadowolony z efektów sponsorowania ligowej siatkówki. Firma Brother, która jest znaną na całym świecie globalną marką, stała się znaczącym sponsorem rozgrywek organizowanych przez PLS. Dzięki tej współpracy możemy tworzyć jeszcze lepsze widowiska siatkarskie – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

– Usatysfakcjonowani dotychczasową współpracą z PLS postanowiliśmy rozszerzyć jej zakres. Chcemy dalej wspierać rosnący potencjał i misję Polskiej Ligi Siatkówki. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest ten sport dla polskich kibiców, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mieli przyjemność współtworzyć te wydarzenia i umacniać pozycję ligowej siatkówki – dodaje Piotr Baca Country Manager Brother Polska.

Firma Brother, założona w 1908 roku w Nagoi w Japonii, jest od ponad sześćdziesięciu lat obecna na europejskim rynku. Firma oferuje produkty i usługi klientom na całym świecie. Obecnie linia produktów firmy Brother obejmuje nie tylko maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również maszyny przemysłowe oraz sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami Brother. Inspiracją i celem dla firmą są słowa „at your side”, czyli „po twojej stronie”. To znacznie więcej niż tworzenie i udoskonalanie produktów dobrych – to także filozofia firmy Brother, aby oferować swoim klientom produkty najlepsze w swojej klasie i unikatowe.

Brother działa w Polsce od 2005 roku. Początkowo była przedstawicielstwem Brother International Austria GmbH Sp. z o.o., które 1 września 2008 roku przekształcono w Brother Polska Sp. z o.o. W 2016 roku nastąpiło transgraniczne połączenie spółki Brother Polska Sp. z o.o. ze spółką Brother Central and Eastern Europe GmbH.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.