Komunikaty PR

Brother został sponsorem PreZero Grand Prix PLS

2021-07-22  |  10:30
Biuro prasowe

Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki S.A., będzie również wspierać  letnie rozgrywki PreZero Grand Prix PLS. To kolejne rozszerzenie współpracy PLS S.A. ze znaną światową marką, która była też partnerem marcowego turnieju finałowego TAURON Pucharu Polski.

Niespełna rok temu Brother i PLS S.A. podpisały umowę o współpracy w trakcie całego sezonu ligowego, następnie umowę rozszerzono o turniej finałowy TAURON Pucharu Polski, a teraz zdecydowano się na współpracę przy rozgrywkach PreZero Grand Prix PLS. Letnie turnieje na piasku odbędą się w dniach 29 lipca - 1 sierpnia w Gdańsku oraz 5-8 sierpnia w Krakowie.

– Jesteśmy dumni z faktu, że nasz sponsor kolejny raz chce rozszerzyć współpracę, co tylko potwierdza, że jest zadowolony z efektów sponsorowania ligowej siatkówki. Firma Brother, która jest znaną na całym świecie globalną marką, stała się znaczącym sponsorem rozgrywek organizowanych przez PLS. Dzięki tej współpracy możemy tworzyć jeszcze lepsze widowiska siatkarskie – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

– Usatysfakcjonowani dotychczasową współpracą z PLS postanowiliśmy rozszerzyć jej zakres. Chcemy dalej wspierać rosnący potencjał i misję Polskiej Ligi Siatkówki. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest ten sport dla polskich kibiców, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mieli przyjemność współtworzyć te wydarzenia i umacniać pozycję ligowej siatkówki – dodaje Piotr Baca Country Manager Brother Polska.

Firma Brother, założona w 1908 roku w Nagoi w Japonii, jest od ponad sześćdziesięciu lat obecna na europejskim rynku. Firma oferuje produkty i usługi klientom na całym świecie. Obecnie linia produktów firmy Brother obejmuje nie tylko maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również maszyny przemysłowe oraz sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami Brother. Inspiracją i celem dla firmą są słowa „at your side”, czyli „po twojej stronie”. To znacznie więcej niż tworzenie i udoskonalanie produktów dobrych – to także filozofia firmy Brother, aby oferować swoim klientom produkty najlepsze w swojej klasie i unikatowe.

Brother działa w Polsce od 2005 roku. Początkowo była przedstawicielstwem Brother International Austria GmbH Sp. z o.o., które 1 września 2008 roku przekształcono w Brother Polska Sp. z o.o. W 2016 roku nastąpiło transgraniczne połączenie spółki Brother Polska Sp. z o.o. ze spółką Brother Central and Eastern Europe GmbH.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Biznes apeluje o wdrożenie pakietu Omnibus. Chodzi o zmniejszenie obowiązków związanych z ESG

Europejski biznes zaapelował do instytucji unijnych o szybkie przyjęcie pierwszego tzw. pakietu Omnibus. To zestaw propozycji KE, który ma uprościć obowiązki firm związane z dyrektywą CSRD dotyczącą m.in. oceny wpływu działalności na środowisko. Eksperci podkreślają jednak, że fakt, iż będzie więcej czasu na wdrożenie wymogów czy że mniej firm będzie objętych regulacjami, nie oznacza, że biznes może zaprzestać przygotowań.

Problemy społeczne

Unia Europejska chce wzmocnić prawa kobiet. Zapowiadane działania będą dotyczyć m.in. równości w zatrudnieniu czy zwalczania przemocy

Jedna na trzy kobiety w Unii Europejskiej doświadcza przemocy fizycznej lub seksualnej. Mniej kobiet niż mężczyzn pracuje zawodowo, mniej pełni też rolę kierowniczą, za to więcej pracuje na gorzej płatnych stanowiskach. Panie zarabiają też średnio o 12 proc. mniej niż mężczyźni – wynika z danych Komisji Europejskiej. Opracowana mapa drogowa na rzecz praw kobiet ma pomóc wyrównywać szanse na rynku pracy i w dostępie do edukacji, ale też walczyć z przemocą wobec kobiet – zarówno fizyczną, jak i ekonomiczną.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć