Komunikaty PR

Cenione modele routerów TP-Link na kartę SIM w ofercie Play

2021-11-30  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Archer MR600 to dwupasmowy, bezprzewodowy router, obsługujący  LTE cat. 6 z technologią Carrier Aggregation i zapewniający prędkość transferu LTE sięgającą do 300Mb/s. Router może stanowić główne łącze internetowe w domu lub gdziekolwiek zabierzemy go ze sobą – wystarczy włożyć do wbudowanego slotu kartę SIM i w dowolnym miejscu oglądać filmy w jakości 4K, pobierać duże pliki lub grać online. Stabilność i wydajność połączeń gwarantują dwie odkręcane anteny 4G LTE. Urządzenie rozgłasza sieć WiFi w standardzie 802.11ac o prędkościach do 1167 Mb/s w dwóch pasmach transmisji (do 867Mb/s w paśmie 5GHz i do 300Mb/s w paśmie 2.4Ghz). Archer MR600 oferuje także wydajne połączenia kablowe dla urządzeń niewyposażonych w kartę sieciową WiFi, dzięki czterem gigabitowym portom Ethernet, z których jeden to wymienny port LAN/WAN.

Drugi router od TP-Link, który znalazł się w ofercie Play to TL-MR6400. Urządzenie to jest jednym
z najbardziej popularnych i cenionych routerów LTE TP-Link. Wyposażono je w modem LTE cat. 4
o prędkości pobierania do 150 Mb/s oraz jednozakresowe WiFi o prędkości transmisji do 300 Mb/s. Posiada cztery porty LAN, dzięki czemu możemy podłączyć do Internetu również urządzenia niewyposażone w kartę sieciową WiFi, takie jak np. komputer stacjonarny, NAS czy telewizor. Podobnie jak w modelu Archer MR600 jeden port routera to wymienny port LAN/WAN.  Także ten model posiada dwie odłączalne anteny 4G LTE.

Dzięki dedykowanej, dostępnej w języku polskim aplikacji TP-Link Tether konfiguracja obu routerów jest szybka, intuicyjna i nie przysporzy kłopotu nawet najmniej zaawansowanym technologicznie użytkownikom.

Zarówno Archer MR600 jak i TL-MR6400 są dostępne we wszystkich ofertach Internetu bezprzewodowego w Play, w ramach umowy abonamentowej zawartej na 24 miesiące oraz w ramach kontraktu ratalnego (umowa na 24 miesiące i 36 rat na urządzenie).  Podpisując umowę oba modele można nabyć już za 1 zł na start. Do routerów LTE klienci Play mogą dobrać dostępne w ofercie systemy Mesh Deco E4 lub Deco M4 albo wzmacniacze sieci Wi-Fi TP-Link RE200 (zestawy te dostępne są tylko w kontraktach na 24 miesiące). Routery można także nabyć w salonach Play oraz na stronie bez umowy z operatorem. TP-Link TL-MR6400 kosztuje 319 zł, natomiast Archer MR600 jest oferowany za 599 zł. Obydwa urządzenia są objęte 3-letnią gwarancją producenta.

Szczegółowe informacje na temat  routerów TL-MR6400 oraz Archer MR600 dostępne są na stronie internetowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.