Commvault wprowadza inteligentne usługi związane z danymi na AWS Marketplace

SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
Stephen Orban, dyrektor generalny AWS Marketplace, opowiedział o przejściu do chmury podczas niedawnego Commvault Connections21 – wydarzenia poświęconego najlepszym w swojej klasie usługom związanym z danymi.
Firma Commvault – uznany światowy lider w dziedzinie inteligentnych usług związanych z danymi w środowiskach lokalnych, chmurowych i oprogramowania jako usługi (SaaS) – poinformowała o udostępnieniu Commvault Backup & Recovery oraz Commvault Professional Services w AWS Marketplace. To sklep internetowy, który ułatwia klientom wyszukiwanie, testowanie, zakup i wdrażanie oprogramowania w środowiskach AWS.
Firma Commvault nieustannie wprowadza innowacje w procesie dostarczania klientom czołowej w branży technologii, by pomóc im stawiać czoła wyzwaniom cyfrowej transformacji. Do tego celu stosuje rozwiązania chroniące dane niezależnie od miejsca – w chmurze, w lokalnym datacenter, czy w modelu hybrydowym.
Stephen Orban, dyrektor generalny AWS Marketplace i działu Control Services, poruszył ten temat podczas sesji inauguracyjnej w czasie Commvault Connections21. To globalne wydarzenie firmy Commvault odbyło się 28 października i koncentrowało się na wspieraniu profesjonalistów z branży informatycznej (IT) w unowocześnianiu środowiska ochrony danych, bardziej efektywnym zarządzaniu danymi i ograniczaniu ryzyka.
Dostępność Commvault Backup & Recovery w AWS Marketplace (wraz z opcjonalnymi dodatkami Commvault Disaster Recovery i pakietami usług Commvault Professional Services) zwiększyła zasięg najlepszych w branży rozwiązań firmy Commvault do backupu i odtwarzania danych. Zapewnia klientom AWS prostą, skalowalną i bezpieczną ochronę danych klasy korporacyjnej w nieskończonej skali oraz szybkie odzyskiwanie dowolnych obciążeń/aplikacji.
Commvault i AWS mają już wielu wspólnych klientów. Dzięki AWS Marketplace klienci otrzymują dodatkową elastyczność i możliwość wyboru, by efektywnie zarządzać krytycznymi danymi – zarówno w chmurze, jak i w lokalnych datacenter – chronić dane przed zagrożeniami, takimi jak ransomware, i odzyskiwać je, a także korzystać z inteligentnej automatyzacji w celu optymalizowania wydajności i zmniejszania kosztów.
Korzystanie z rozwiązań firmy Commvault do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych w połączeniu z AWS to dla nas idealna kombinacja – mówi Benjamin Roper, specjalista ds. tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych w firmie Parsons Corporation. Czujemy się bezpiecznie, wiedząc, że nasze dane są chronione przez dwie najlepsze firmy w branży, co jednocześnie łączy się z oszczędnością kosztów i skalowalnością, niezbędnymi do rozwoju naszej działalności.
Niezwykle ważne jest, by zapewnić klientom korporacyjnym szybkość, skalowalność i bezpieczeństwo niezbędne do tworzenia kopii zapasowych, ochrony i odzyskiwania danych, zarówno w chmurze, jak i poza nią – wyjaśnia John Tavares, wiceprezes działu Worldwide Channels & Alliances w firmie Commvault. Wprowadzając nasze produkty Backup & Recovery, Disaster Recovery oraz Professional Services do AWS Marketplace, zapewniamy klientom AWS godne zaufania rozwiązania do zarządzania danymi, które w natywny sposób wspierają usługi AWS. Dzięki temu ochrona i przechowywanie danych stają się tak łatwe, jak to tylko możliwe.
W miarę jak organizacje kontynuują transformację cyfrową i przechodzą do chmury, zapewnienie skalowalności i ochrony aplikacji/obciążeń na jak najwcześniejszym etapie jest krytyczne – dodaje Stephen Orban. Cieszymy się, że możemy powitać Commvault Backup & Recovery w sklepie AWS Marketplace, a także z tego, że nasi klienci skorzystają z rozwiązań Commvault do ochrony danych.
Więcej informacji o rozwiązaniach Commvault w sklepie AWS Marketplace można znaleźć na stronach Commvault.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.