Commvault z nowymi usługami do ochrony przed ransomware
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Firma Commvault, będąca uznanym liderem globalnego rynku inteligentnych usług przetwarzania danych w środowiskach lokalnych, chmurowych i SaaS, zaprezentowała nowe usługi do ochrony przed atakami typu ransomware. Mają one pomóc przedsiębiorstwom przygotować się na rosnące współczesne cyberzagrożenia, chronić się przed nimi oraz na nie reagować.
Ataki ransomware przybierają na sile i pociągają za sobą wysokie koszty — odtworzenie danych kosztuje średnio 10 razy więcej niż zapłacenie okupu przestępcom. Około 70% ataków ransomware wiąże się z groźbą wycieku wykradzionych danych, a zaatakowane firmy odnotowują po ataku 21-dniowy przestój. Koszty ataków ransomware są kolosalne. Większość przedsiębiorstw nie jest przygotowana na atak, a jeszcze mniej dysponuje planami na wypadek wystąpienia takiego zagrożenia.
Firma Commvault jest zaufanym partnerem swoich globalnych klientów w obszarze ochrony i odtwarzania danych w związku ze wszystkimi źródłami ryzyka. Najnowszym zagrożeniem o charakterze trwałym jest właśnie ransomware. Oferowane usługi do ochrony przed atakami ransomware i odtwarzania danych bazują na ekspertyzie i doświadczeniu firmy Commvault w zakresie projektowania systemów do zarządzania danymi i ich odtwarzania oraz przygotowywania planów.
Nowa oferta usług Commvault do ochrony przed atakami ransomware i reagowania na nie zapewnia ekspertyzę i zasoby, które pozwalają uodpornić klienta na atak, zweryfikować stan rozwiązań do ochrony danych na przestrzeni czasu i odtwarzać newralgiczne dane w przypadku skutecznego ataku.
Dzięki usłudze Ransomware Protection Design and Plan klienci mogą sprawdzić stopień swojego przygotowania na bieżące zagrożenia i ataki. Oferta pomoże im zrozumieć potencjalne zagrożenia i czynniki ryzyka, które wpływają na ich gotowość. Generuje wymierne rezultaty, takie jak karta wyników gotowości, kluczowe wnioski oraz zalecenia i plan działania z uwzględnieniem priorytetów.
Usługa Commvault Ransomware Response zapewnia ekspertyzę i zasoby, które pomagają odtworzyć dane po ataku. W ramach usługi Commvault udostępnia menedżera ds. incydentów ransomware, któremu towarzyszy zespół operacyjny Commvault ds. odtwarzania danych. Razem z klientami pracują oni nad identyfikacją i odtworzeniem newralgicznych danych, co przyspiesza powrót firmy do normalnej działalności biznesowej.
Usługi te uzupełniają rozwiązania Commvault do ochrony przed atakami ransomware i odtwarzania danych, które udostępniają newralgiczne możliwości w tym zakresie. Nowe produkty w połączeniu z oprogramowaniem i ofertą chmurową firmy Commvault dostarczają klientom narzędzia do wykrywania, ochrony i odtwarzania danych po atakach ransomware i innych naruszeniach jako podstawowy komponent inteligentnych usług przetwarzania danych firmy Commvault. Oferowane zabezpieczenia w pełni współdziałają z produktami Commvault do zarządzania danymi i ich ochrony oraz rozwiązaniami do nadzoru nad danymi i zapewniania zgodności z przepisami.
„Ransomware gwałtownie przybiera na sile zarówno jako globalny problem, jak i zagrożenie” — powiedział Ram Menashe, Vice President of Global Services w Commvault. „Nie możemy wprawdzie zagwarantować klientom, że nie staną się celem ataku, jesteśmy jednak przekonani, że oferując im strategiczne plany ochrony, możemy wesprzeć ich na każdym etapie ataku ransomware i dołożyć wszelkich starań, aby takim atakom całkowicie zapobiec za pomocą naszych narzędzi do weryfikacji zabezpieczeń. Usługi te stanowią kolejne innowacyjne, najlepsze w branży produkty, które uwidaczniają, jak bardzo zależy nam na bezpieczeństwie klientów i możliwości odtwarzania danych w ich przedsiębiorstwach”.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.