Komunikaty PR

Cooler Master dodaje do oferty nowe risery PCIe 4.0

2021-09-16  |  17:00
Biuro prasowe

Nowoczesny PC do gier ma oferować nie tylko wysoką wydajność, ale i dobrze się prezentować. Dla osób, które chcą wyeksponować GPU montując je pionowo firma Cooler Master przygotowała risery o długości 200 i 300 mm. Mają one zapewnić elastyczność podczas budowy PC i pełne spektrum wydajności dzięki obsłudze PCIe 4.0.

Nowości z logo Cooler Master to akcesoria adresowane do fanów wydajności i komputerowego tuningu. Zaprezentowane risery mają 200 lub 300 mm długości i oferują wsparcie dla standardu PCIe 4.0. Tym samym powinny one pozwolić na wykorzystanie pełnego potencjału najnowszych, najmocniejszych kart graficznych dając im dwukrotnie większą przepustowość w porównaniu do taśm PCIe 3.0.

 

W swoich materiałach producent chwali się wykorzystaniem wielowarstwowej, powlekanej płytki PCB oraz przewodów, które mają najlepszą elastyczność w swojej klasie. Kable o przekroju 30 AWG posiadają ekranowanie EMI, dzięki czemu powinny skutecznie chronić sygnał przed zakłóceniami elektromagnetycznymi. Jednocześnie opóźnienia transmisji mają być minimalne. Miedziane, ocynkowane rdzenie zabezpieczono tworzywem TPE, które chroni przewody przed uszkodzeniami mechanicznymi. 

 

Piny połączeniowe w riserach Cooler Mastera są pozłacane i charakteryzują się siłą retencji na poziomie 400 g na każdą parę. Osadzono je w obudowach wykonanych z odpornego na promieniowanie UV tworzywa ABS. W rezultacie konstrukcja ma zapewniać nie tylko elastyczność podczas montażu i stabilną pracę podłączonych urządzeń, lecz także wytrzymałość mechaniczną i sprawność przez długi czas.

 

Risery PCIe 4.0 z logo Cooler Master zadebiutują w dwóch wariantach - krótszym, o długości 200 mm i dłuższym 300-milimetrowym. W obu przypadkach będą one utrzymane w czarno-fioletowej tonacji. Rynkowa premiera powinna mieć miejsce jeszcze w tym roku. Na chwilę obecną producent nie ujawnił jednak, ile akcesoria będą kosztować.

 

Dane techniczne:

  • oznaczenie modelu: 
    • MCA-U000C-KPCI40-200 - riser z taśmą o długości 200 mm
    • MCA-U000C-KPCI40-300 - riser z taśmą o długości 300 mm
  • kolory: czarny/fioletowy
  • przewody: 
    • 30 AWG wykonane z ocynowanej miedzi, zaizolowane z wykorzystaniem PE i TPE
    • maksymalne napięcie: 30 V
    • maksymalne natężenie: 1,1 A na pin kontaktowy
  • pozostałe materiały: ABS, nikiel, złoto, PP, mosiądz
  • kompatybilność: PCIe 4.0 i starsze
  • waga: 
    • 112 gramów dla wersji 200 mm
    • 144 gramy dla wersji 300 mm

 

 

Zdjęcia hi res do pobrania: https://coolermaster.egnyte.com/fl/daGIC6rjeR#folder-link/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.