Cooler Master StreamEnjin - profesjonalny mikser AV dla streamerów
Cooler Master StreamEnjin to kombajn dla streamerów, który ma być prawdziwym urządzeniem typu “wszystko w jednym”. Mieszanie, przełączanie, przechwytywanie i edytowanie strumieni, nadawanie do wielu CDN-ów na raz, zintegrowana aplikacja na iPada czy predefiniowane sceny to najważniejsze cechy prezentowanego sprzętu.
Cooler Master StreamEnjin to mikser audio-wideo, który ma ułatwić życie twórcom treści i pozwolić ich streamom osiągnąć poziom realizacji zarezerwowany dotychczas np. dla show w telewizji. Sprzęt umożliwia przełączanie i mieszanie strumieni, ich przechwytywanie oraz edycję. Osiem predefiniowanych scen ma pomóc osiągnąć zamierzony efekt i ułatwić organizację procesu wytwórczego.
Urządzenie Cooler Master StreamEnjin ściśle współpracuje z iPadami. Korzystając z aplikacji StreamEnjin użytkownik zyskuje podgląd i monitoring wszystkich źródeł, możliwość aranżacji strumieni oraz szybkich i płynnych przejść czy zastosowania efektów jak np. obraz w obrazie. Jest też opcja edycji wyjściowych scen, w tym dostosowania układu wideo i nakładek graficznych.
Cooler Master StreamEnjin sparowany z iPadem pozwala również na zarządzanie parametrami transmisji, w tym jakością, rozdzielczością czy opóźnieniami audio. Nagrane programy mogą z kolei trafiać “na żywo” do dwóch sieci CDN, a także być utrwalane lokalnie, na zewnętrznej pamięci masowej USB. Rozdzielczość zapisywanego wówczas strumienia wynosi 1080p.
Mikser Cooler Master StreamEnjin waży niecałe dwa kilogramy i, jak zapewnia producent, ma poręczną formę z wbudowanym stojakiem. Na pokładzie znalazły się trzy wejścia wideo - jedno HDMI 4K i dwa HDMI 1080p. Zintegrowano też wejścia liniowe RCA, 6,3-milimetrowe gniazdo TRS Jack i dwa porty USB - jeden w wersji 3.2, drugi 2.0. Sprzęt ma gigabitową kartę sieciową LAN i zestaw wyjść audio-wideo - dwa HDMI i mini-jack 3,5 mm.
Osoby zainteresowane urządzeniem Cooler Master StreamEnjin powinny odłożyć około 4000 złotych.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.