Cooler Master V850 Gold V2 White Edition - mocny, półpasywny zasilacz dla wymaga
Zamknięty w białej obudowie zasilacz Cooler Master V850 Gold V2 White to konstrukcja z segmentu premium. Producent obiecuje znakomitą kulturę pracy, wysoką efektywność i niezawodność, którą potwierdza 10-letnią gwarancją.
Cooler Master V850 Gold V2 White to PSU o mocy 850 W. Uzbrojony w modularne okablowanie, oferuje dwie wtyczki EPS i sześć PCIe z przewodami o przekroju 16 AWG. Dzięki większej średnicy mogą one dostarczyć prąd o natężeniu do 10 A zamiast 7 A, jednocześnie wydzielając mniej ciepła i wykazując mniejszą rezystancję. Producent obiecuje, że w dalszym ciągu są one elastyczne i łatwe do ułożenia w obudowie.
Zasilacz Cooler Master V850 Gold V2 White został wykonany w topologii half-bridge LLC i posiada konwertery napięcia DC-DC. W jego wnętrzu mają znajdować się wyłącznie japońskie kondensatory. Dzięki temu całość ma oferować niezawodność i stabilność przez lata. Wysoką efektywność konstrukcji potwierdza z kolei uzyskany certyfikat 80 Plus Gold. Średnia sprawność jednostki powinna więc przekraczać 90%.
Za chłodzenie zamkniętych w białej obudowie komponentów odpowiada wentylator o średnicy 135 mm. Ma on łożyskowanie FDB, dzięki któremu śmigło ma odznaczać się płynną pracą, minimalnymi wibracjami i dużą żywotnością. Na tę ostatnią korzystnie powinien wpłynąć fakt, że wentylator włącza się dopiero wtedy, gdy obciążenie jednostki przekroczy około 40%. Dopiero od tego poziomu śmigło płynnie wchodzi na obroty.
Osoby, które nie chcą korzystać z trybu półpasywnego, mogą wymusić ciągłą pracę systemu chłodzenia za pomocą przełącznika z tyłu obudowy. Jak przystało na zasilacz klasy premium, Cooler Master V850 Gold V2 White otrzymał komplet zabezpieczeń elektrycznych (OVP, OPP, SCP, OCP, UVP, OTP) i ma aktywny układ PFC. Jednostka jest zgodna ze specyfikacją ATX v2.52 i można ją już znaleźć w sklepach. Cena wynosi około 650 zł.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.