Cyfrowa transformacja w Boticário Group
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes (Euronext Paris: FR0014003TT8, DSY.PA) ogłosiła, że największa na świecie kosmetyczna sieć franczyzowa, Boticário Group, zarządzająca ponad 4 tys. sklepów w Brazylii i w ponad 15 krajach, wybrała platformę 3DEXPERIENCE, aby dokonać cyfrowej transformacji procesów produkcyjnych, dzięki którym powstaje 300 milionów produktów rocznie sprzedawanych pod takimi markami, jak O Boticário, Eudora, quem disse, berenice? i Vult.
Boticário Group będzie korzysta z rozwiązania branżowego „Perfect Production”, bazującego na platformie 3DEXPERIENCE, które pozwoli usprawnić zarządzanie procesami na hali produkcyjnej oraz przyspieszyć produkcję w dwóch fabrykach firmy w Brazylii. Lepszy wgląd w procesy produkcyjne i szerszy zakres kontroli pozwolą ograniczyć koszty zapasów, zmniejszyć liczbę wadliwych produktów i poprawić zgodność z przepisami. Zyski jakościowe i wydajnościowe zapewnią firmie przewagę konkurencyjną.
– Nasza strategia rozwoju będzie opierać się na integracji procesów produkcyjnych i usprawnieniu operacji dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym i lepszej identyfikowalności. Znamy przykłady efektywnej współpracy Dassault Systèmes z innymi firmami z naszej branży, a ponadto byliśmy świadomi wartości, jaką platforma 3DEXPERIENCE mogłaby zapewnić naszej organizacji w miarę dojrzewania naszej strategii. To pozwoliło nam podjąć właściwą decyzję – mówi Leandro Balena, Industrial Director, Boticário Group.
– Firma Boticário Group zauważyła potrzebę optymalizacji swojego produkcyjnego know-how w celu generowania długotrwałej wartości, która jest kluczowym elementem renesansu przemysłu – mówi Philippe Loeb, Vice President, Consumer Packaged Goods & Retail Industry, Dassault Systèmes. – Platforma 3DEXPERIENCE oferuje firmom z sektora CPG i handlu detalicznego nowe podejście do rozwiązywania problemów związanych ze złożonością produkcji, która prowadzi do kosztownych opóźnień we wprowadzaniu nowych produktów, nieregularnych dostaw i generujących koszty zapasów, a więc czynników wpływających niekorzystanie na integralność marki oraz wrażenia zakupowe konsumentów.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.