Cyfrowa transformacja w Boticário Group
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes (Euronext Paris: FR0014003TT8, DSY.PA) ogłosiła, że największa na świecie kosmetyczna sieć franczyzowa, Boticário Group, zarządzająca ponad 4 tys. sklepów w Brazylii i w ponad 15 krajach, wybrała platformę 3DEXPERIENCE, aby dokonać cyfrowej transformacji procesów produkcyjnych, dzięki którym powstaje 300 milionów produktów rocznie sprzedawanych pod takimi markami, jak O Boticário, Eudora, quem disse, berenice? i Vult.
Boticário Group będzie korzysta z rozwiązania branżowego „Perfect Production”, bazującego na platformie 3DEXPERIENCE, które pozwoli usprawnić zarządzanie procesami na hali produkcyjnej oraz przyspieszyć produkcję w dwóch fabrykach firmy w Brazylii. Lepszy wgląd w procesy produkcyjne i szerszy zakres kontroli pozwolą ograniczyć koszty zapasów, zmniejszyć liczbę wadliwych produktów i poprawić zgodność z przepisami. Zyski jakościowe i wydajnościowe zapewnią firmie przewagę konkurencyjną.
– Nasza strategia rozwoju będzie opierać się na integracji procesów produkcyjnych i usprawnieniu operacji dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym i lepszej identyfikowalności. Znamy przykłady efektywnej współpracy Dassault Systèmes z innymi firmami z naszej branży, a ponadto byliśmy świadomi wartości, jaką platforma 3DEXPERIENCE mogłaby zapewnić naszej organizacji w miarę dojrzewania naszej strategii. To pozwoliło nam podjąć właściwą decyzję – mówi Leandro Balena, Industrial Director, Boticário Group.
– Firma Boticário Group zauważyła potrzebę optymalizacji swojego produkcyjnego know-how w celu generowania długotrwałej wartości, która jest kluczowym elementem renesansu przemysłu – mówi Philippe Loeb, Vice President, Consumer Packaged Goods & Retail Industry, Dassault Systèmes. – Platforma 3DEXPERIENCE oferuje firmom z sektora CPG i handlu detalicznego nowe podejście do rozwiązywania problemów związanych ze złożonością produkcji, która prowadzi do kosztownych opóźnień we wprowadzaniu nowych produktów, nieregularnych dostaw i generujących koszty zapasów, a więc czynników wpływających niekorzystanie na integralność marki oraz wrażenia zakupowe konsumentów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.