Komunikaty PR

Dłuższa gwarancja na produkty na huawei.pl i roczna ochrona ekranu Huawei nova 9

2021-11-10  |  18:20
Biuro prasowe

 

Huawei przygotował atrakcyjną ofertę serwisową obejmującą wszystkie urządzenia z kategorii smartfony, laptopy, monitory, wearable i audio w portfolio marki.

Każdy, kto do 31 grudnia zdecyduje się na zakup produktu w sklepie internetowym huawei.pl, ma możliwość przedłużenia gwarancji Huawei Care o rok za 19,90 zł – niezależnie od ceny wyjściowej urządzenia. Równocześnie trwa promocja dla dotychczasowych posiadaczy ID Huawei, którzy przy zakupie nowych smartfonów serii Huawei nova otrzymają darmową, roczną ochronę ekranu.

Gwarancja Huawei Care na produkty Huawei dłuższa o rok

Jednorazowe przedłużenie gwarancji o rok będzie dostępne dla klientów, którzy między 10 listopada a 31 grudnia 2021 roku zdecydują się na zakup dowolnego produktu na stronie huawei.pl oraz dodadzą do zamówienia przedłużoną gwarancję Huawei Care, dostępną w karcie produktowej wybranego urządzenia, w cenie 19,90 zł. Gwarancja zostanie automatycznie przypisana do zakupionego produktu, niezależnie, czy klient posiada już konto ID Huawei, czy jest nowym użytkownikiem urządzeń marki. Całkowity czas obowiązywania gwarancji można w każdej chwili sprawdzić na stronie internetowej https://consumer.huawei.com/pl/support/warranty-query/ wpisując numer seryjny urządzenia.

Promocyjna oferta serwisowa opiera się na standardowej gwarancji na produkty Huawei i wydłuża czas trwania gwarancji Huawei Care o kolejny rok. W tym czasie, w przypadku awarii spowodowanych innymi czynnikami niż ludzkie, urządzenie zostanie naprawione bez dodatkowych kosztów. Dla jednego urządzenia można wykupić przedłużoną gwarancję Huawei Care tylko raz.

Promocja obejmuje wszystkie modele w portfolio marki, w tym najnowszy, fotograficzny smartfon nova 9 i ultralekki laptop MateBook 14s.

Roczna ochrona ekranu smartfonów serii Huawei nova

Jednocześnie trwa promocja dedykowana dotychczasowym użytkownikom Huawei. Posiadacze ID Huawei, zarejestrowani przed 21 października 2021, którzy zdecydują się na zakup jednego

z najnowszych smartfonów Huawei nova 9 lub nova 8i otrzymają darmową, 12-miesięczną ochronę ekranu.

ID Huawei to klucz do świata usług marki, w tym do Chmury, sklepu AppGallery czy sklepu internetowego huawei.pl w aplikacji My Huawei. To konto, które pozwala łączyć urządzenia Huawei

z różnych kategorii produktowych w jeden ekosystem – ID Huawei synchronizuje też dane między urządzeniami a chmurą. ID umożliwia wygodną autoryzację w usługach i aplikacjach, pozwala także namierzyć zgubione urządzenie i w razie potrzeby zablokować dostęp osób trzecich do wrażliwych danych. To również przepustka do korzystania z licznych promocji i konkursów oferowanych przez markę jej fanom. Utworzenie ID Huawei jest bardzo proste – wystarczy numer telefonu lub dowolny adres e-mail, by po wejściu w ustawienia, w paru krokach, zarejestrować się zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.