Komunikaty PR

Doświadczaj ekosystemu Huawei z premierowymi urządzeniami marki, w tym smartfone

2021-11-05  |  13:10
Biuro prasowe

Huawei zaprezentował w ciągu ostatnich dwóch tygodni szereg nowości produktowych, między innymi fotograficzny smartfon nova 9, smartwatch Watch GT 3 z ultrawydajną baterią oraz bezprzewodowe słuchawki w unikalnym kształcie szminki – FreeBuds Lipstick.

Wszystkie nowe produkty Huawei mogą ze sobą intuicyjnie współpracować, dzięki czemu użytkownik zyskuje wyjątkowe funkcjonalności – na przykład po sparowaniu słuchawek ze smartwatchem można słuchać muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie telefonu.

Sercem ekosystemu Huawei jest smartfon – najnowsza nova 9 została zaprezentowana dwa tygodnie temu podczas europejskiej premiery w Wiedniu. Urządzenie wyróżnia się potężnym aparatem fotograficznym 50 MP Ultra Vision, superszybkim ładowaniem oraz ultrasmukłą i lekką konstrukcją oraz może stanowić wydajne centrum zarządzania pozostałymi urządzeniami Huawei, takimi jak smartwatch czy bezprzewodowe słuchawki.

Szybkie parowanie słuchawek za pomocą jednego dotknięcia

Do smartfona Huawei za pomocą aplikacji AI Life użytkownik może podłączyć komunikujące się ze sobą akcesoria, na przykład bezprzewodowe słuchawki. FreeBuds Lipstick to najnowsze bezprzewodowe słuchawki Huawei, które zostały spakowane w eleganckie, czarne etui przypominające kształtem szminkę. Choć działają ze wszystkimi urządzeniami z protokołem Bluetooth, to najlepiej sprawdzają się, gdy zostaną połączone z urządzeniami Huawei. Przewagę ekosystemu widać przy samym parowaniu – użytkownik nie musi mozolnie otwierać ustawień, włączać wyszukiwania Bluetooth w telefonie, czekać, aż oba urządzenia się znajdą i połączą. Wystarczy otworzyć etui słuchawek, a po chwili automatycznie sparują się one ze smartfonem Huawei.

Słuchanie muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie smartfona

Do ekosystemu Huawei można podłączyć również smartwatch. Huawei Watch GT 3 to najnowsze urządzenie w portfolio marki. Wyróżnia się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie. Smartwatch łatwo się łączy ze smartfonem Huawei i poprzez aplikację Zdrowie jest możliwość monitorowania stanu zdrowia, a także efektów treningów. Smartwatch można też sparować z bezprzewodowymi słuchawkami – dzięki temu użytkownik może wgrać do zegarka muzykę, audiobooki, podcasty i słuchać ich na przykład podczas długich spacerów po pracy – nie potrzebuje do tego smartfona.

Smartfon i laptop – jeszcze wydajniejsze

Huawei MateBook 14s to najnowszy laptop w portfolio marki, który zapewnia najwyższą wydajność gwarantowaną przez procesor Intel Core 11. generacji z serii H. Ultrasmukła i lekka obudowa laptopa oraz dotykowy ekran FullView 2,5K podnoszą z kolei komfort mobilnej pracy i rozrywki. Nowy laptop Huawei można szybko sparować na przykład ze smartfonem nova 9, dzięki wbudowanej w touchpad funkcji Huawei Share. Po połączeniu obu urządzeń użytkownik może kontrolować smartfon bezpośrednio na ekranie laptopa oraz korzystać na nim jednocześnie z aż trzech aplikacji smartfona, na przykład jest w stanie oglądać filmy, rozmawiać ze znajomymi i przeglądać strony internetowe w tym samym czasie. Użytkownik może też przenosić w szybki i wygodny sposób pliki z telefonu do laptopa – wystarczy przeciągnąć je i upuścić z ekranu telefonu na ekran komputera. Co więcej, wszelkie zmiany wprowadzone w plikach zostaną automatycznie zapisane w telefonie. Połączenie smartfona z laptopem zapewnia też możliwość odbierania na laptopie połączeń przychodzących – jest to idealne rozwiązanie podczas rozmów biznesowych, jak też wideorozmów z najbliższymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.