Doxis4® iRoom® firmy SER Group wyróżniony w raporcie Gartner Market Guide
Tytuł Representative Vendor za swoje rozwiązanie wspierające współpracę, zdobył Doxis4® iRoom®[1] firmy SER Group, wiodącego dostawcy w obszarze ECM i platform obsługi treści.
Raport Market Guide zawiera rekomendacje, pomagające liderom cyfrowych miejsc pracy zrozumieć realia produktów z branży CCT (Content Collaboration Tools) i związane z nimi możliwości. Dokument gromadzi informacje o dostawcach pochodzących z różnych środowisk, takich jak: obsługa treści, obsługa plików w korporacjach, czy ich synchronizacja i udostępnianie. Każdy z 22 wymienionych w raporcie podmiotów oferuje rozwiązania CCT wspierające codziennie pracowników w tworzeniu, współpracy i zarządzaniu treściami.
– Rynek dojrzał gwałtownie w ciągu ostatnich kilku lat. Zintegrowane narzędzia CCT stały się bardziej pożądane niż osobne platformy do współpracy nad treściami czy technologie synchronizacji i udostępniania firmowych plików. Co więcej, taka kolaboracja stała się kluczowym wymogiem nowych centrów pracy i głównym elementem nowoczesnej platformy do zarządzania obsługi treścią – wyjaśnia dr Gregor Joeris, Dyrektor ds. technicznych SER Group.
Narzędzia CCT są kluczowe w pracy zdalnej i hybrydowej oraz w przypadku zastosowań związanych z treściami. Kwestie współpracy w tym zakresie mogą obejmować użytkowników wewnętrznych oraz zewnętrznych, tj. klientów, dostawców czy partnerów. Z tego względu prezentowane rozwiązania zapewniają bezpieczną i zgodną z przepisami prawnymi współpracę wewnątrz organizacji, jak również poza nią.
Autorzy raportu sugerują, aby liderzy odpowiedzialni za cyfrowe środowisko pracy podejmowali kroki zmierzające do usprawnienia pracy z narzędziami, które już działają w firmie i są przeznaczone do współpracy nad treściami. Można to zrobić m.in. poprzez skrupulatną analizę istniejących platform i aplikacji wykorzystywanych przez pracowników, zarówno w kontekście ich zalet, jak również wyzwań związanych z nimi. Ważne jest również wsparcie wspólnej pracy nad dokumentami zarówno w poszczególnych działach firmy (np. marketingu czy HR), jak również w konkretnych procesach (np. przy zatwierdzaniu treści umowy przez różne działy).
– Zauważyliśmy rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu pracy nad treściami ze strony nowych i istniejących klientów – komentuje Sven Oliver Behrendt, dyrektor generalny SER Group. – Uważamy, że nasze narzędzie do współpracy nad treściami, Doxis4® iRoom®, idealnie spełnia wymogi nowoczesnych centrów pracy. Nasi klienci korzystają z tego, że Doxis4 ujednolica cały proces dzięki możliwości współpracy w ramach jednej platformy. Inteligentnie wspiera konsumentów poprzez obsługę treści, których potrzebują teraz i w przyszłości.
Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
O SER Group:
Grupa SER jest wiodącym dostawcą oprogramowania na międzynarodowym rynku zarządzania treścią dla przedsiębiorstw (ECM) i usług treści. Ponad pięć milionów użytkowników codziennie pracuje z platformą Doxis4 ECM Grupy SER – lokalnie, hybrydowo lub w chmurze. W oparciu o zunifikowane ECM, BPM, współpracę i usługi kognitywne duże firmy, korporacje, urzędy i organizacje projektują cyfrowe rozwiązania do inteligentnego zarządzania informacją i procesami. Dzięki 35-letniemu doświadczeniu zespół 600 pracowników SER pracuje w 22 lokalizacjach na całym świecie.
[1] Aby dowiedzieć się więcej na temat współpracy nad treściami za pomocą Doxis4® iRoom®, kliknij tutaj.
*Market Guide for Content Collaboration Tools, Marko Sillanpaa, Lane Severson, Michael Woodbridge, 3 August 2021.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.