Komunikaty PR

Doxis4® iRoom® firmy SER Group wyróżniony w raporcie Gartner Market Guide

2021-10-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tytuł Representative Vendor za swoje rozwiązanie wspierające współpracę, zdobył Doxis4® iRoom®[1] firmy SER Group, wiodącego dostawcy w obszarze ECM i platform obsługi treści.

Raport Market Guide zawiera rekomendacje, pomagające liderom cyfrowych miejsc pracy zrozumieć realia produktów z branży CCT (Content Collaboration Tools) i związane z nimi możliwości. Dokument gromadzi informacje o dostawcach pochodzących z różnych środowisk, takich jak: obsługa treści, obsługa plików w korporacjach, czy ich synchronizacja i udostępnianie. Każdy z 22 wymienionych w raporcie podmiotów oferuje rozwiązania CCT wspierające codziennie pracowników w tworzeniu, współpracy i zarządzaniu treściami.

 – Rynek dojrzał gwałtownie w ciągu ostatnich kilku lat. Zintegrowane narzędzia CCT stały się bardziej pożądane niż osobne platformy do współpracy nad treściami czy technologie synchronizacji i udostępniania firmowych plików. Co więcej, taka kolaboracja stała się kluczowym wymogiem nowych centrów pracy i głównym elementem nowoczesnej platformy do zarządzania obsługi treściąwyjaśnia dr Gregor Joeris, Dyrektor ds. technicznych SER Group.

Narzędzia CCT są kluczowe w pracy zdalnej i hybrydowej oraz w przypadku zastosowań związanych z treściami. Kwestie współpracy w tym zakresie mogą obejmować użytkowników wewnętrznych oraz zewnętrznych, tj. klientów, dostawców czy partnerów. Z tego względu prezentowane rozwiązania zapewniają bezpieczną i zgodną z przepisami prawnymi współpracę wewnątrz organizacji, jak również poza nią.

Autorzy raportu sugerują, aby liderzy odpowiedzialni za cyfrowe środowisko pracy podejmowali kroki zmierzające do usprawnienia pracy z narzędziami, które już działają w firmie i są przeznaczone do współpracy nad treściami. Można to zrobić m.in. poprzez skrupulatną analizę istniejących platform i aplikacji wykorzystywanych przez pracowników, zarówno w kontekście ich zalet, jak również wyzwań związanych z nimi. Ważne jest również wsparcie wspólnej pracy nad dokumentami zarówno w poszczególnych działach firmy (np. marketingu czy HR), jak również w konkretnych procesach (np. przy zatwierdzaniu treści umowy przez różne działy).

– Zauważyliśmy rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu pracy nad treściami ze strony nowych i istniejących klientówkomentuje Sven Oliver Behrendt, dyrektor generalny SER Group. – Uważamy, że nasze narzędzie do współpracy nad treściami, Doxis4® iRoom®, idealnie spełnia wymogi nowoczesnych centrów pracy. Nasi klienci korzystają z tego, że Doxis4 ujednolica cały proces dzięki możliwości współpracy w ramach jednej platformy. Inteligentnie wspiera konsumentów poprzez obsługę treści, których potrzebują teraz i w przyszłości.

 

 

Gartner Disclaimer        

 

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

 

O SER Group:

Grupa SER jest wiodącym dostawcą oprogramowania na międzynarodowym rynku zarządzania treścią dla przedsiębiorstw (ECM) i usług treści. Ponad pięć milionów użytkowników codziennie pracuje z platformą Doxis4 ECM Grupy SER – lokalnie, hybrydowo lub w chmurze. W oparciu o zunifikowane ECM, BPM, współpracę i usługi kognitywne duże firmy, korporacje, urzędy i organizacje projektują cyfrowe rozwiązania do inteligentnego zarządzania informacją i procesami. Dzięki 35-letniemu doświadczeniu zespół 600 pracowników SER pracuje w 22 lokalizacjach na całym świecie.

 


[1] Aby dowiedzieć się więcej na temat współpracy nad treściami za pomocą Doxis4® iRoom®, kliknij tutaj.

*Market Guide for Content Collaboration Tools, Marko Sillanpaa, Lane Severson, Michael Woodbridge, 3 August 2021.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.