Doxis4® iRoom® firmy SER Group wyróżniony w raporcie Gartner Market Guide
Tytuł Representative Vendor za swoje rozwiązanie wspierające współpracę, zdobył Doxis4® iRoom®[1] firmy SER Group, wiodącego dostawcy w obszarze ECM i platform obsługi treści.
Raport Market Guide zawiera rekomendacje, pomagające liderom cyfrowych miejsc pracy zrozumieć realia produktów z branży CCT (Content Collaboration Tools) i związane z nimi możliwości. Dokument gromadzi informacje o dostawcach pochodzących z różnych środowisk, takich jak: obsługa treści, obsługa plików w korporacjach, czy ich synchronizacja i udostępnianie. Każdy z 22 wymienionych w raporcie podmiotów oferuje rozwiązania CCT wspierające codziennie pracowników w tworzeniu, współpracy i zarządzaniu treściami.
– Rynek dojrzał gwałtownie w ciągu ostatnich kilku lat. Zintegrowane narzędzia CCT stały się bardziej pożądane niż osobne platformy do współpracy nad treściami czy technologie synchronizacji i udostępniania firmowych plików. Co więcej, taka kolaboracja stała się kluczowym wymogiem nowych centrów pracy i głównym elementem nowoczesnej platformy do zarządzania obsługi treścią – wyjaśnia dr Gregor Joeris, Dyrektor ds. technicznych SER Group.
Narzędzia CCT są kluczowe w pracy zdalnej i hybrydowej oraz w przypadku zastosowań związanych z treściami. Kwestie współpracy w tym zakresie mogą obejmować użytkowników wewnętrznych oraz zewnętrznych, tj. klientów, dostawców czy partnerów. Z tego względu prezentowane rozwiązania zapewniają bezpieczną i zgodną z przepisami prawnymi współpracę wewnątrz organizacji, jak również poza nią.
Autorzy raportu sugerują, aby liderzy odpowiedzialni za cyfrowe środowisko pracy podejmowali kroki zmierzające do usprawnienia pracy z narzędziami, które już działają w firmie i są przeznaczone do współpracy nad treściami. Można to zrobić m.in. poprzez skrupulatną analizę istniejących platform i aplikacji wykorzystywanych przez pracowników, zarówno w kontekście ich zalet, jak również wyzwań związanych z nimi. Ważne jest również wsparcie wspólnej pracy nad dokumentami zarówno w poszczególnych działach firmy (np. marketingu czy HR), jak również w konkretnych procesach (np. przy zatwierdzaniu treści umowy przez różne działy).
– Zauważyliśmy rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu pracy nad treściami ze strony nowych i istniejących klientów – komentuje Sven Oliver Behrendt, dyrektor generalny SER Group. – Uważamy, że nasze narzędzie do współpracy nad treściami, Doxis4® iRoom®, idealnie spełnia wymogi nowoczesnych centrów pracy. Nasi klienci korzystają z tego, że Doxis4 ujednolica cały proces dzięki możliwości współpracy w ramach jednej platformy. Inteligentnie wspiera konsumentów poprzez obsługę treści, których potrzebują teraz i w przyszłości.
Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
O SER Group:
Grupa SER jest wiodącym dostawcą oprogramowania na międzynarodowym rynku zarządzania treścią dla przedsiębiorstw (ECM) i usług treści. Ponad pięć milionów użytkowników codziennie pracuje z platformą Doxis4 ECM Grupy SER – lokalnie, hybrydowo lub w chmurze. W oparciu o zunifikowane ECM, BPM, współpracę i usługi kognitywne duże firmy, korporacje, urzędy i organizacje projektują cyfrowe rozwiązania do inteligentnego zarządzania informacją i procesami. Dzięki 35-letniemu doświadczeniu zespół 600 pracowników SER pracuje w 22 lokalizacjach na całym świecie.
[1] Aby dowiedzieć się więcej na temat współpracy nad treściami za pomocą Doxis4® iRoom®, kliknij tutaj.
*Market Guide for Content Collaboration Tools, Marko Sillanpaa, Lane Severson, Michael Woodbridge, 3 August 2021.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.