Ekonomiczne rozwiązania do druku w domowym biurze – czy to możliwe?
Konieczność pracy zdalnej przy pandemii koronawirusa nie tylko zmusiła część społeczeństwa do przeorganizowania domowych przestrzeni w biuro, ale również stworzyła potrzebę odpowiedniego doposażenia pracowników – tak, aby mogli świadczyć służbowe obowiązki poza siedzibą firmy. Aż 41% członków zespołu, by sprawnie rozpocząć pracę zdalną, musiało stworzyć od początku lub doposażyć domową przestrzeń do pracy - kupić biurko, wygodne krzesło, laptopa lub też drukarkę. Znaczna większość z nich musiała dokonać zakupu na własny rachunek – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Personnel Service. Sztuką okazuje się znalezienie rozwiązań, które nie tylko będą kompaktowe, tak aby nie zajmować za dużo miejsca w prywatnym mieszkaniu, ale również ekonomiczne, ponieważ koszty związane z eksploatacją ponoszą najczęściej pracownicy.
Do zapewnienia komfortowych warunków pracy istotne jest wyposażenie domowego biura w urządzenia, które były dostępne w siedzibie firmy, by zapewnić utrzymanie takiego samego, bądź zbliżonego poziomu wydajności jak w biurze. Ciężko wyobrazić sobie codzienną pracę bez drukarki i skanera. Przy wyborze urządzenia do domu warto wybrać rozwiązanie, które pozwoli na optymalizację kosztu druku, tak aby nie zrujnować rodzinnego budżetu. Dodatkowo podejmując decyzje o zakupie drukarki, warto zastanowić się nad urządzeniem wielofunkcyjnym, które będzie posiadać nie tylko funkcję druku, ale również skanu i kopiowania – ta ostatnia przyda się szczególnie najmłodszym członkom rodziny podczas powrotu do szkoły. Przy wyborze rozwiązania do druku należy również zwrócić uwagę na jego design oraz rozmiar. Drukarka, która ma stanąć w domu – niezależnie od tego, czy wykorzystywana będzie na co dzień, czy od święta – powinna być poręczna i oferować wiele przydatnych funkcji np. możliwość bezprzewodowego połączenia z komputerem. Na szczęście za nami już wielkogabarytowe sprzęty drukujące, które zajmowały pół biurka lub też znaczną część komody a jakością wydruków, oraz prędkością pracy znacznie odbiegały od rozwiązań biznesowych.
„Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, postanowiliśmy wprowadzić nową generację atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych z serii InkBenefit Plus, które idealnie wpasują się w domową przestrzeń i sprawdzą w warunkach home office. Co ważne drukarki InkBenefit Plus gwarantują najwyższą jakość druku przy niskich kosztach eksploatacji – szczególnie że system uzupełniania zbiorników z atramentem pozwala na wydruk nawet do 15 000 stron w kolorze czarnym. Jednocześnie umożliwiają znaczne zredukowanie kosztów wydruku, tym samym zmniejszając częstotliwość uzupełniania atramentu” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Kupując urządzenie do domowego użytku, powinniśmy również zwrócić uwagę na jego jakość – solidność wykonania i okres gwarancji producenta to kluczowe aspekty szczególnie dla drukarki, która ma sprawdzić się podczas pracy zdalnej, szczególnie gdy korzystają z niego również inni domownicy. Równie istotna jest też kwestia kompatybilności urządzenia z innymi sprzętami podpiętymi do tej samej sieci.
„Łączność bezprzewodowa znacznie ułatwia dostęp do urządzenia upoważnionym do tego użytkownikom, bez konieczności łączenia za pomocą kabla. Wspomniane wcześniej produkty z serii InkBenefit Plus pozwalają także na bezpośredni druk z telefonu komórkowego lub tabletu z aplikacji mobilnej Brother iPrint&Scan, Apple AirPrint lub też na drukowanie zdalne oraz z chmury za pomocą funkcji Email Print czy Web Connect co znacznie usprawnia codzienną pracę” – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.