Fury Scrapper - precyzja i funkcjonalność w atrakcyjnej cenie
Fury Scrapper to mysz adresowana do graczy. Wewnątrz ergonomicznej obudowy zamknięto sensor o wysokiej rozdzielczości i zestaw trwałych przełączników Huano. Gryzoń ma programowalne przyciski, pamięć na profile użytkownika i pakiet diod LED, które pozwalają się wyróżnić.
Fury Scrapper to mysz gamingowa z symetryczną obudową, która ma zapewnić ergonomiczny chwyt. Jest ona wyposażona w łącznie siedem przycisków. Do sześciu z nich można przypisywać makra stworzone w dołączonym oprogramowaniu. Dzięki wbudowanej pamięci raz przygotowane ustawienia można zachować w ramach profili, a wbudowana pamięć pozwala na ich łatwe przenoszenie między komputerami.
Fury Scrapper wyposażono w sensor optyczny o rozdzielczości 6400 DPI. W razie potrzeby można ją obniżyć do poziomu 500 punktów na cal. Bezproblemowe działanie przez długi czas mają z kolei zapewnić przełączniki Huano, których żywotność producent szacuje na pięć milionów kliknięć. Całość okraszono podświetleniem RGB z efektem tęczy. Obejmuje ono rolkę, logo i krawędź podstawy.
Mysz dla graczy Fury Scrapper jest dostępna na rynku w cenie około 45 zł.
Zdjęcia hi-res są dostępne tutaj.
Dane techniczne:
- typ myszy: przewodowa
- wymiary: 126 x 70 x 40 mm
- typ sensora: optyczny
- rozdzielczość sensora: 6400 DPI
- maks. przyspieszenie: do 22 G
- maks. szybkość śledzenia: do 66 cali na sekundę
- maks. szybkość przetwarzania: do 6000 FPS
- przyciski: 7
- wbudowana pamięć: tak
- podświetlenie: RGB z efektem Rainbow
- waga: 94 g
- interfejs: przewód USB o długości 1,6 m
- oprogramowanie: tak, z obsługą makr i profili
- wymagania systemowe: Windows XP/Vista/7/8/10, Linux, Android
Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.