Fury Scrapper - precyzja i funkcjonalność w atrakcyjnej cenie
Fury Scrapper to mysz adresowana do graczy. Wewnątrz ergonomicznej obudowy zamknięto sensor o wysokiej rozdzielczości i zestaw trwałych przełączników Huano. Gryzoń ma programowalne przyciski, pamięć na profile użytkownika i pakiet diod LED, które pozwalają się wyróżnić.
Fury Scrapper to mysz gamingowa z symetryczną obudową, która ma zapewnić ergonomiczny chwyt. Jest ona wyposażona w łącznie siedem przycisków. Do sześciu z nich można przypisywać makra stworzone w dołączonym oprogramowaniu. Dzięki wbudowanej pamięci raz przygotowane ustawienia można zachować w ramach profili, a wbudowana pamięć pozwala na ich łatwe przenoszenie między komputerami.
Fury Scrapper wyposażono w sensor optyczny o rozdzielczości 6400 DPI. W razie potrzeby można ją obniżyć do poziomu 500 punktów na cal. Bezproblemowe działanie przez długi czas mają z kolei zapewnić przełączniki Huano, których żywotność producent szacuje na pięć milionów kliknięć. Całość okraszono podświetleniem RGB z efektem tęczy. Obejmuje ono rolkę, logo i krawędź podstawy.
Mysz dla graczy Fury Scrapper jest dostępna na rynku w cenie około 45 zł.
Zdjęcia hi-res są dostępne tutaj.
Dane techniczne:
- typ myszy: przewodowa
- wymiary: 126 x 70 x 40 mm
- typ sensora: optyczny
- rozdzielczość sensora: 6400 DPI
- maks. przyspieszenie: do 22 G
- maks. szybkość śledzenia: do 66 cali na sekundę
- maks. szybkość przetwarzania: do 6000 FPS
- przyciski: 7
- wbudowana pamięć: tak
- podświetlenie: RGB z efektem Rainbow
- waga: 94 g
- interfejs: przewód USB o długości 1,6 m
- oprogramowanie: tak, z obsługą makr i profili
- wymagania systemowe: Windows XP/Vista/7/8/10, Linux, Android

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.