Komunikaty PR

Genesis debiutuje z nową myszką dla graczy

2021-09-21  |  17:00
Biuro prasowe

Mysz Genesis Krypton 290 to topowy model z serii 200. W ergonomicznej bryle producent ukrył sensor o rozdzielczości 6400 DPI, pamięć na ustawienia i switche, które mają zapewnić bezproblemowe działanie przez długi czas. Całość okraszono podświetleniem LED z charakterystycznym dla marki efektem PRISMO.

Mysz dla graczy Genesis Krypton 290 to lekka (99 gramów) konstrukcja o symetrycznym kształcie. Sprzęt oferuje siedem programowalnych przycisków, których funkcje można zmienić z poziomu oprogramowania. Pozwala ono także na nagrywanie makr i dostosowanie ustawień podświetlenia, a następnie zapisanie ustawień we wbudowanej pamięci. Dostępnych jest
16 milionów kolorów, a iluminowane są rolka, znajdujące się na grzbiecie logo oraz listwa LED biegnąca wzdłuż podstawy.

 

 

 

Bezproblemowe działanie przez lata mają zapewnić przełączniki o żywotności do 10 milionów kliknięć. Z kolei o precyzję, tak ważną w trakcie rozgrywek dba sensor optyczny o rozdzielczości 6400 DPI. Jego czułość można regulować sześciostopniowo, a minimalna wartość wynosi 200 punktów na cal. Aktualnie wybrany poziom odzwierciedla wskaźnik DPI. Producent obiecuje, że czujnik jest w stanie śledzić ruch w tempie do 66 cali na sekundę i radzi sobie z przyspieszeniami rzędu 22 G.

 

 

Genesis Krypton 290 łączy się z komputerem za pomocą 1,8-metrowego przewodu USB, który chroniony jest oplotem. Mysz ma matowe wykończenie i trafi na rynek w wersjach czarnej i białej. Chętni, którzy chcieliby ją nabyć, powinni przygotować około 90 złotych i poczekać kilka dni - gryzoń trafi na półki jeszcze w tym miesiącu.


 

Dane techniczne:
 

  • Typ myszy: przewodowa
  • wymiary: 125 x 64 x 41 mm
  • waga: 99 gramów
  • rozdzielczość sensora: 200 - 6400 DPI
  • maks. szybkość śledzenia: do 66 cali na sekundę
  • maks. przyspieszenie: do 22 G
  • wbudowana pamięć: tak
  • liczba przycisków: 7
  • oprogramowanie: tak, z możliwością nagrywania makr
  • podświetlenie: tak, RGB LED z efektem PRISMO
  • przewód: 1,8 m USB
  • kompatybilność: Windows XP/Vista/7/8/10, Linux, Android

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.