Genesis Helium 300BT ARGB - brzmienie bardziej osobiste

Nowoczesne głośniki to nie tylko źródło dźwięku, ale i element wystroju wnętrza. Głośniki Genesis Helium 300BT ARGB mają wpisywać się w ten trend, oferując nie tylko potężne brzmienie, lecz także możliwość personalizacji.
Genesis Helium 300BT ARGB to głośniki stereo, które można połączyć z komputerem zarówno przewodowo, jak również korzystając z interfejsu Bluetooth. Producent wyposażył je w podświetlenie ARGB, nad którym użytkownik ma mieć pełną kontrolę. Biegnące wokół membran pasy LED mają współpracować z systemami iluminacji popularnych producentów płyt głównych. Na liście kompatybilnych znalazły się m.in. Polychrome RGB, Mystic Light Sync, RGB Fusion i Aura Sync.
Głośniki Genesis Helium 300BT ARGB posiadają karbonowe wykończenie, które wpisują się w aktualne trendy. Konstrukcyjnie mamy do czynienia z systemem Bass Reflex, a użytkownik może niezależnie regulować głośność zestawu i basu przy pomocy stosownych pokręteł. Obok nich, na bocznym panelu, wyprowadzono złącza RCA i mini-jack 3,5 mm oraz umieszczono przyciski sterujące trybem pracy i podświetleniem. Jest też włącznik systemu oszczędzania energii (ECO).
Całkowita moc zestawu wynosi 24 W, a pasmo przenoszenia 100 Hz - 20 kHz ma przełożyć się na wysoką jakość brzmienia. Głośniki Genesis Helium 300BT ARGB są już dostępne w sprzedaży. Chętni muszą liczyć się z wydatkiem rzędu około 299 zł.
Dane techniczne:
- moc RMS: 24 W (2 x 12 W)
- pasmo przenoszenia: 100 Hz - 20 kHz
- komunikacja: przewodowa (mini-jack 3,5 mm), RCA, bezprzewodowa (Bluetooth)
- złącza: dźwięk (mini-jack 3,5 mm, RCA), USB (podświetlenie ARGB)
- wymiary: 200 x 85 x 105 mm
- długości przewodów:
- pomiędzy głośnikami: 135 cm
- zasilającego: 135 cm
- sygnałowego: 110 cm

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.